آرایش جدید، آرایش ساده،آرایش صورت، آرایش چشم
0

شکیرا در مت گالا 2024 برای اولین بار

شکیرا در مت گالا 2024

شکیرا در مت گالا 2024 برای اولین بار! شکیرا برای اولین بار در مراسم Met Gala 2024 با لباسی کاملاً قرمز ظاهر شد. برنده گرمی برای اولین بار در 6 می از پله های نمادین راه رفت.

شکیرا در مت گالا 2024

شکیرا در مت گالا 2024

شکیرا در مراسم Met Gala 2024 شرکت می کند که «زیبای خفته: مد بیدار دوباره» را در متروپولیتن جشن می گیرد.

پیشنهاد برای مطالعه : سلبریتی ها

شايعات در مورد کیت میدلتون

کیم کارداشیان با موی کوتاه خود همه را شگفت زده کرد!

جنیفر آنیستون، 55 ساله، راز موهای ابریشمی خود را به اشتراک می‌گذارد

شکیرا در مراسم مت گالا 2024 در 6 می 2024 شرکت می کند. عکس:دیمیتریوس کامبوریس/گتی

شکیرا برای اولین بار از پله های مت گالا بالا رفت – و در حالی که این صعود معروف را انجام داد، کاملاً شگفت انگیز به نظر می رسید!

روز دوشنبه، 6 می، برنده جایزه گرمی، 47 ساله، اولین حضور خود در مراسم Met Gala را با لباس قرمز تند کارولینا هررا انجام داد که با دنباله بلند و شنل با جزئیات آستین‌های ژولیده و حجیم شبیه به گل رز، حال و هوای فلامنکو را به نمایش گذاشت.

این ظاهر همچنین دارای یک شکاف بالا در ساق پا، یک پشت باز، یک یقه دلبر با برش کوتاه و بریدگی‌های بدون پوست در طرفین بود. با اضافه کردن زیور آلات ستارگان الماس با یک سنگ قرمز هماهنگ به جلوی لباس سنجاق شده بود.

ستاره پاپ – که روی فرش قرمز با وس گوردون، مدیر خلاق کارولینا هررا ژست گرفته بود – با پاشنه‌های ساده قرمز پلت فرم و یک گردنبند الماس لوازم جانبی داشت. او موهای بلند خود را با امواج طبیعی پایین انداخته بود و جذابیت خود را ساده و کم رنگ نگه می داشت.

امسال، نمایشگاه مؤسسه لباس تقریباً 250 آیتم را به نمایش می گذارد که بیش از 400 سال تاریخ مد را در بر می گیرد. قطعات نمایش داده شده شامل لباس مجلسی ساتن ابریشمی چارلز فردریک ورث 1877، نیم تنه انگلیسی قرن هفدهمی متعلق به دوران الیزابت و طرح‌هایی از برخی از مشهورترین نام‌های مد، از جمله السا شیاپارلی، ایو سن لوران، کریستین دیور و هوبرت دو ژیوانشی است.

خواننده “هر وقت، هر کجا” تنها ستاره ای نیست که اولین حضور خود را در رویداد 2024 انجام می دهد. کریس همسورث که یکی از روسای مشترک امسال است نیز برای اولین بار در این مراسم شرکت می کند. او یکی از چهار نفری بود که توسط آنا وینتور برای خدمت به عنوان رئیس مشترک انتخاب شد.

زندایا ( بازگشت به مت گالا برای اولین بار از سال 2019)، جنیفر لوپز و بانی بد به او پیوستند .

شکیرا در مت گالا 2024

شکیرا در مت گالا 2024

شکیرا

شکیرا در گرمی لاتین 2023. نیلسون بارنارد/گتی

در حالی که این اولین باری است که شکیرا در گالا شرکت می کند، اما او با رویدادهای هالیوودی بیگانه نیست. در نوامبر 2023، او در مراسم جوایز گرمی لاتین چهار ظاهر متفاوت به تن کرد ، از جمله یک مجموعه که از پارچه مخملی ساخته شده بود.

در سپتامبر سال گذشته، او در مراسم VMA نیز شگفت‌زده شد، زمانی که برای دریافت جایزه پیشتاز ویدئو، لباس زنجیر زنجیری از ورساچه را پوشید .

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع، مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *