آرایش جدید، آرایش ساده،آرایش صورت، آرایش چشم
0

آموزش آرایش صورت در خانه

آموزش آرایش صورت در خانه

آموزش آرایش صورت در خانه

آموزش آرایش صورت در خانه

آموزش آرایش صورت در خانه

Face makeup training at home

حتی اگر مهارت زیادی در آرایش ندارید و در عین حال نمی خواهید برای آرایش زیبا به آرایشگاه بروید، باز هم می توانید آرایشی ساده و زیبا را تنها با چند مرحله در خانه انجام دهید. در زیر آموزش آرایش خانگی را خواهیم داشت که کافی است ده مرحله معرفی شده در آن را انجام دهید یا برخی از آنها را حذف کنید.

عشق مراقبت پوست زنان بالای 50 سال

صفحه آرایش

اگر تا به حال آرایش نکرده اید و قصد انجام آن را دارید، این قسمت از سایت عشق آرایش را بخوانید و پس از انجام این مراحل عالی به نظر خواهید رسید. کاری که باید انجام دهید این است که آرایش طبیعی و آرایشی داشته باشید که روی صورت شما مصنوعی به نظر نرسد. برای این کار باید آرایشی را انتخاب کنید که هم در روز و هم در شب بتوانید از آن استفاده کنید و بتواند صورت شما را اصلاح کند و زیبایی آن را افزایش دهد.

آرایش باید طبیعی باشد نه زیاد، زیرا فرم و صورت واقعی خود را از دست خواهید داد سعی کنید آرایش قسمت های مختلف را به صورت هماهنگ افزایش دهید.

ترفند اصلی از همان لحظه اول این است که مقدار کمی آرایش روی صورت خود بزنید، بنابراین اگر به آرایش بیشتری نیاز دارید، دیگر نیازی به تمیز کردن آن ندارید. تمرین برای شما مهارت و اعتماد به نفس می آورد.

با مجموعه عشق آرایش دیگر نگران آرایش صورت زیبای خود در خانه نباشید,ما مرحله به مرحله کنار شما خواهیم بود.

آموزش آرایش صورت در خانه

آموزش آرایش صورت در خانه

 

نیاز اساسی به پرایمر آرایشی

یکی از مهم ترین مراحلی که برخی از افراد گاهی از آن غافل می شوند، آماده سازی صورت با پرایمر است. اگرچه این مرحله ممکن است ساده به نظر برسد، اما ممکن است از ماندگاری آرایش خود متعجب شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقدار کمی پرایمر را روی صورت خود بزنید و آن را روی پوست بمالید.

معرفی پرایمر آرایشی:

کرم پودر – آموزش آرایش صورت

مطمئنا یکی از اساسی ترین مراحل در آرایش استفاده از کرم پودر ساده است و هیچ آرایشی بدون کرم پودر کامل نخواهد بود. کرم پودری را انتخاب کنید که هماهنگی کاملی با پوست شما داشته باشد و با استفاده از (اسفنج آرایشی) یا برس کرم پودر روی صورت خود بمالید تا پوست شما یکدست شود.

کانسیلر، خودکار جادویی

قدم بعدی در آرایش ما، استفاده از کانسیلر جادویی برای پوشاندن سیاهی دور چشم، جوش ها و هرگونه لکه روی صورت است. از یک کانسیلر ضد چروک نسبتا سبک استفاده کنید.

اگر لکه های تیره روی پوست خود دارید و می خواهید آن را بپوشانید، این مرحله بسیار مهم است.

در حالت ایده آل، شما باید کانسیلری را انتخاب کنید که یک درجه روشن تر از رنگ پوست شما باشد. آن را با انگشت روی کل پوست بمالید  سپس پوست را یکدست کنید.

آموزش آرایش صورت در خانه

آموزش آرایش صورت در خانه

کانسیلر میبلین و NYX پیشنهاد ما 

پنکیک

اگر می خواهید بدانید آرایش خانگی چگونه می تواند نتیجه ای عالی و حرفه ای داشته باشد، این مرحله یک راز است. هدف یک پنکیک خوب محو کردن پایه آرایش و جلوگیری از تعریق آن است. پس در این مرحله از پنکیک مناسب برای قرار دادن کرم پودر و آرایش خود استفاده کنید.

آرایش پلک – آموزش آرایش صورت

بعد از اتمام پایه آرایش صورت نوبت به آرایش چشم می رسد. واضح است که این مرحله در آرایش اهمیت ویژه ای دارد. بهتر است یک پالت سایه چشم خوب داشته باشید. اگر می‌خواهید آرایشتان طبیعی به نظر برسد، پودر را خشک روی پلک بزنید، اما اگر می‌خواهید آرایشتان غلیظ‌تر و چشمگیرتر به نظر برسد، باید آن را مرطوب روی پلک بزنید. برای این کار می توانید برس آرایش خود را کمی مرطوب کنید.

خط چشم جذاب

با کشیدن یک خط صاف، نوک تیز و بالدار با خط چشم،.بهتر است خط چشم شما فرمولاسیون ضد انتشار داشته باشد و سریع خشک شودتا پشمانی دلربا برای شما بسازد.

مژه ها را ریمل بزنید

برای زیباتر نشان دادن چشمان خود از ریمل حجم دهنده استفاده کنید. همچنین بهتر است از یک برس ریمل تمیز دیگر برای پاک کردن محصول اضافی روی مژه ها پس از زدن ریمل استفاده کنید تا طبیعی تر به نظر برسد.

بهترین ریمل پیشنهادی

آرایش ابرو

برای داشتن آرایش حرفه ای در خانه نباید ابروها را فراموش کنید زیرا جزء جدایی ناپذیر آرایش زیبا هستند. جاهای خالی را با مداد یا سایه ابرو پر کنید. ابروها شکل صورت شما هستند. استفاده از سایه ابروهم کاربردی است.سایه ای که انتخاب می کنید باید دو درجه روشن تر از موهایتان باشد. آن را روی تمام قسمت های ابرو بمالید و سپس محو کنید.

آرایش روی گونه ها – آموزش آرایش صورت

کشیدن گونه سخت نیست. رنگ مورد نظر خود را که می تواند صورتی روشن باشد را روی تیزترین نقاط گونه بمالید. اما توجه داشته باشید که در مصرف رژگونه زیاده روی نکنید!

برای برجسته کردن گونه ها، ساختار و فرم دادن به صورت شما و جلوگیری از رنگ پریدگی صورت استفاده می شود. برای رژگونه زدن یک برس ضخیم بردارید و برای استفاده صحیح از آن می توانید از ترفند لبخند استفاده کنید. لبخند بزنید و سپس روی گونه های برجسته را رژگونه بزنید.

از هایلایتر استفاده کنید.

شما باید با استفاده از هایلایتر آشنا باشید. هایلایتر صورت شما را بسیار زیبا می کند و قسمت هایی از صورت شما را برجسته تر نشان می دهد.

از هایلایتر مناسب روی استخوان گونه، لب بالایی، نوک بینی و گوشه داخلی چشم استفاده کنید. اگر هایلایتر ندارید، یک سایه روشن و براق روی پوست بزنید. سپس یک نقطه کوچک از کرم پودر را به سایه بزنید و آن را مخلوط کنید. اکنون یک هایلایتر راحت و ارزان دارید.

زیبایی لب ها – آموزش آرایش صورت

آخرین و مهم ترین مرحله آرایش قطعا لب است. کافی است رژ لب مورد علاقه تان را به صورت رژ لب مات و مخملی بردارید و روی لب هایتان بزنید و در ده مرحله از آرایش ساده و شیک خود لذت ببرید.
برای داشتن ظاهری طبیعی می توانید از رنگ های مات یا رژلب های رنگی استفاده کنید. همچنین می توانید از برق لب برای برجسته کردن لب ها استفاده کنید.

آموزش آرایش صورت در خانه

آموزش آرایش صورت در خانه

چند نکته کلی برای آرایش صورت در خانه

رازهای آرایش زیبا

افراد مبتدی برای داشتن آرایش مناسب چه کاری باید انجام دهند؟

می توانید از مراحل زیر به عنوان راهنما برای شروع استفاده کنید و پس از مدتی می توانید آن را مطابق با علایق خود تغییر دهید. در هر صورت استفاده از این مراحل می تواند بسیار مفید باشد.

چه کنیم؟؟؟

ابتدا صورت خود را با یک شوینده مخصوص صورت بشویید و با آب سرد بشویید تا اثرات آرایش قبلی و پف کردگی کاملا از بین برود. سپس صورت خود را با ریش تراش یا تیغ مناسب ابرو بتراشید تا پراکندگی موهای زائد اثر کرم پودر یا پنکیک را روی پوست ناخوشایند نکند.

پوست خود را تمیز و مرطوب کنید

این یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام دهید زیرا باد به شما در حفظ و مراقبت از پوست کمک می کند. با استفاده از کمی مرطوب کننده روی پوست تمیز (قبل از آرایش) ظاهری سالم تری خواهید داشت.

لوازم آرایشی مانند مواد اولیه و کرم پودرها باعث خشکی پوست می شوند و به همین دلیل استفاده از مرطوب کننده ضروری است. به این ترتیب می توانید از آسیب های ناشی از استفاده از لوازم آرایشی بر روی صورت جلوگیری کنید. علاوه بر این، حفظ رطوبت صورت می تواند چربی صورت را کنترل کند. پوست را با آب و صابون بشویید، کاملا بشویید. خشک کنید و کمی مرطوب کننده روی صورت و گردن بمالید.اجازه دهید لوسیون جذب شود سپس کرم پودر بزنید.

اشتباهات آرایشی صورت برای پوست خشک

یکی از عوامل موثر در آرایش، شناخت صحیح پوست شماست. استفاده از لوازم آرایشی روی پوست خشک اشتباه بزرگی است.

اگر پوست خشکی دارید، حتما قبل از آرایش از مرطوب کننده استفاده کنید، زیرا پوست خشک در آرایش باعث می شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما به نظر برسد.

نور نامناسبی را برای آرایش انتخاب کنید

بهتر است از محیطی با نور طبیعی برای آرایش استفاده کنید تا در استفاده از لوازم آرایشی و همچنین در انتخاب رنگ آنها دچار اشتباه نشوید.

آموزش آرایش صورت در خانه

آموزش آرایش صورت در خانه

تکنیک های نادرست محو کردن

حتی اگر از یک سایه بسیار ملایم استفاده کنید، اگر راه درست محو شدن را ندانید، غیرطبیعی به نظر می رسد. کلید آرایش طبیعی، هنر محو شدن است. آرایشی که به درستی محو نمی شود بسیار مضحک به نظر می رسد. از آموزش های ویدیویی همراه با دستورالعمل استفاده کنید و از براش های با کیفیت خوب استفاده کنید.

استفاده نادرست از کرم پودر

استفاده از کرم پودر چند لایه اصلا برای پوست شما خوب نیست و پوست شما را شبیه کیکی می کند که با لایه های زیادی کرم پوشانده شده است. استفاده از کرم پودر روی تمام نواحی صورت ضروری نیست، فقط کافی است کمی روی گونه ها و بینی بمالید. برخی از خانم ها برای پوشاندن لک ها از کرم پودر استفاده می کنند که اشتباه است و برای این کار باید از کانسیلر استفاده کنند.

آموزش آرایش صورت در خانه

آموزش آرایش صورت در خانه

رنگ کرم پودر را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید. از رنگ های روشن تر روی پوست خود استفاده نکنید. استفاده از رنگ های روشن روی پوست بر خطوط و محل لک ها تاکید می کند. حتما کرم پودر را به درستی بزنید و حتماً کرم پودر را به گردن و گوشه های خود بزنید تا تفاوت رنگی بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد.

خلاصه:

آموزش آرایش صورت در خانه می‌تواند به شما کمک کند تا به طور حرفه‌ای و زیبا صورت خود را آرایش کنید. در زیر چند مرحله اصلی را برای شروع آرایش صورت در خانه برای شما توضیح می‌دهم:

1. پاکسازی صورت: ابتدا صورت خود را با استفاده از یک پاک کننده مناسب پاک کنید. این کار مواد آلودگی، چربی و اندام‌های مرده را از پوست صورت شما برداشت می‌کند.

2. تونر: بعد از پاکسازی صورت، از یک تونر استفاده کنید تا پوست خود را تقویت و تمیز کنید و پوست آماده آرایش شود.

3. مرطوب کننده: قبل از آرایش، از یک مرطوب کننده استفاده کنید تا پوست را نرم و آماده آرایش کند.

4. پایه آرایش: این قدم مهم است. از یک پایه آرایش استفاده کنید تا پوست صورتتان را صاف کنید و آماده استفاده از محصولات آرایشی شوید.

5. کانسیلر و کرم پودر: کانسیلر را بر روی نقاط مشکل دار صورت، مانند لکه‌ها، پوستهای قرمز یا سیاه زیر چشم، استفاده کنید. سپس کرم پودر را به طور یکنواخت بر روی پوست صورت خود مالیده و مخلوط کنید.

6. سایه‌زدن: از رنگ‌های سایه‌ای مناسب برای چشمان خود استفاده کنید. رنگ سایه را بر روی پلک‌های بالا و پایین چشم خود بکشید و آن را به طور یکنواخت پخش کنید.

7. خط چشم: با یک خودکار یا مداد خط چشم، خطی روی لبه پلک بالایی خود بکشید و به طور دقیق پخش کنید.

8. رژ لب: از رژ لب مناسب استفاده کنید و آن را به طور یکنواخت روی لب‌هایتان بکشید.

9. رژ گونه: رژ گونه را روی خط لبخندتان بکشید و برای رسیدن به ظاهری طبیعی، آن را به طور یکنواخت پخش کنید.

10. ثابت‌کننده: در نهایت، از یک ثابت‌کننده استفاده کنید تا آرایش صورتتان را ثابت کنید و ماندگاری آن را بالا ببرید.

با این مراحل ساده، می‌توانید در خانه به طور حرفه‌ای صورت خود را آرایش کنید. البته، همیشه می‌توانید از آموزش‌های تصویری و منابع آموزشی آنلاین برای یادگیری بیشتر استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع، مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *