آرایش جدید، آرایش ساده،آرایش صورت، آرایش چشم
1

بهترین رژلب­ های خنثی برای رنگ پوست شما

بهترین رژلب­ های خنثی

بهترین رژلب­­ های خنثی برای رنگ پوست شما. پیدا کردن رژ لب برهنه (نود) کامل سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. یا خیلی تیره است به گونه ای که به نظر می رسد دارید سعی می کنید رژ لب قهوه ای رنگی را به رخ بکشید، و نه به روش خفن دهه ۹۰،یا خیلی روشن است و شما شروع به شبیه شدن به مردگان زنده می کنید طوریکه هر رنگ و گرمایی از صورت شما خارج میشود. با این حال، اگر بتوانید رنگ رژ لب برهنه مناسب را انتخاب کنید، آماده شدن بسیار آسان تر به نظر می رسد.

بهترین رژلب­ های خنثی

بهترین رژلب

بهترین رژلب­ های خنثیThe best neutral lipsticks for your skin tone

نوشته شده توسط فیث زو

به روز رسانی شده در 01 آوریل 2022

در این مقاله:

کاراملی تیزه

زیتونی متوسط گرم

زیتونی سرد نسبتا روشن

تیره

کاراملی متوسط

سبزه تیره

سبزه روشن

روشن

بور

بیشتر بخوانید:

رژلب فنتی بیوتی

به گفته آرتیست معروف آرایش، سر جان، هر کسی می تواند رژ لب برهنه بزند. او میگوید: “مردم کلمه ی برهنه را میشوند و تنها یک رنگ به ذهن انها خطور میکند ان هم بخاطر سال ها تبلیغات محدودی است که دیده اند. رنگ برهنه رنگ شمارا محو نمیکند بلکه به نوعی رنگ پوست شمارا شاخص تر میکند. طیف وسیعی وجود دارد که برای هر نوع پوستی قابل دسترسی است، فقط مطمئن شوید که سبک آرایش خود را میشناسید. “

فیونا استایلز، آرایشگر می گوید: “برای پیدا کردن رژ لب برهنه مناسب، باید رنگ و ته رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. مطمئن شوید که می دانید پوست شما سرد، گرم یا خنثی است تا مکمل ترین رنگ خود را پیدا کنید.”

ما با سر جان و استایلز صحبت کردیم تا نکاتی را در مورد چگونگی جلوگیری از خرابکاری در زیبایی لب‌های برهنه در نظر بگیریم.

با متخصصان اشنا شوید

فیونا استایلز: یک آرایشگر مشهور است که برای فرش قرمز، عکس های سرمقاله و کمپین های برندها ارایش انجام داده است.

سر جان: یک آرایشگر مشهور و سفیر برند است. بیانسه، کارلی کلوس و کریسی تیگن از مشتریان متعدد او هستند.

بیشتر بخوانید تا مناسب ترین رژ لب برهنه برای پوست خود را پیدا کنید.

تیره – بهترین رژلب­ های خنثی

اگر پوست تیره تری دارید استایلز پیشنهاد میکند از گلاس مک ستریپ دون نود به رنگ دنجرس کروز استفاده کنید. او میگوید: “برای افراد با پوست تیره تر، همه چیز در مورد بازی با هایلایت ها و سایه ها برای ایجاد تعریف است. “او پیشنهاد می‌کند برای روشن‌تر کردن صورت، رنگ برهنه‌ای روشن‌تر از رنگ پوست واقعی‌تان انتخاب کنید و برای جلوه‌ای طبیعی‌تر، به فرمول براق بچسبید.

بهترین رژلب­ های خنثی

بهترین رژلب­ های خنثی

گلاس مک ستریپ دون نود به رنگ دنجرس کروز قیمت ۱۹ پوند

سرجان رژ لب سیتیزن نودیورسال به رنگ استاکهلم را پیشنهاد میکند زیرا به نظر او رنگ خنثی عالیست برای افرادی که لب تیره تری دارند و به صورت شما لمسی از رنگ وارد میکند.

بهترین رژلب­ های خنثی

بهترین رژلب­ های خنثی

رژ لب سیتیزن نودیورسال به رنگ استاکهلم به قیمت ۲۵ پوند

انتخاب دیگر سرجان، لیپ بار لیکویید مات به رنگ سوج است که رنگی غنی و پررنگ برای پوست های تیره است و پرفروش ترین رژ لب این برند محسوب میشود. سرجان درباره این برند میگوید: “این یک برند وگان تاسیس شده توسط فردی سیاه پوست است که تخصصش پیدا کردن بهترین رنگ ها برای افراد با پوست های تیره تر است. “

بهترین رژلب­ های خنثی

بهترین رژلب­ های خنثی

لیپ بار سوج به قیمت ۱۳ پوند

کارامل – بهترین رژلب­ های خنثی

برای گروهی از افراد که پوست برنزه دارند (چه طبیعی چه مصنوعی) استایلز رنگی براق را پیشنهاد میکند که برنزه بودن پوست را شاخص تر میکند. برای رنگی ملایم بر روی پوست، رژ لب اوربن دیکی وایس پامپینگ شاین لیپ بالم به رنگ نیم دراپ را امتحان کنید.

بهترین رژلب­ های خنثی

بهترین رژلب­ های خنثی

رژ لب اوربن دیکی وایس پامپینگ شاین لیپ بالم به رنگ نیم دراپ به قیمت ۲۰ پوند

برای رژ لبی برهنه با رنگ کاراملی کرمی، رژ لب اورگلاس فم نود لیپ استایلو به رنگ فیوچوریست را امتحان کنید. این رنگ همچنان یکی از رنگ های محبوب استایل است!

بهترین رژلب­ های خنثی

بهترین رژلب­ های خنثی

رژ لب اورگلاس فم نود لیپ استایلو به رنگ فیوچوریست به قیمت ۳۴ پوند

گلاس لب برند نارس در رنگ بلیز رنگ بنفش صورتی مایل به قرمز با لکه های طلایی است که به پوست های برنزه میاید. استایل رنگ استولن کیسس از همین برند را نیز دوست دارد که رنگی کاراملی صورتی با لکه های نقره ای میباشد.

بهترین رژلب­ های خنثی

بهترین رژلب­ های خنثی

 

گلاس لب برند نارس در رنگ بلیز به قیمت ۱۶ پوند

سر جان می‌گوید: “از خط لب استفاده کنید. از آنجایی که رژ های برهنه اغلب خنثی می‌شوند، ایجاد یک پایه خوب که مکمل رژ برهنه باشد، مهم است. “

متوسط

اگر رنگ پوست شما در وسط است، استایلز پیشنهاد می‌کند یک سایه برهنه با رنگ صورتی پیدا کنید که روشن‌تر از رنگ پوست شما باشد، مانند مداد لب ساتن نارس در رنگ بیسکاین پارک. بهترین قسمت؟ می توان از آن برای خط لب، رژ لب یا ست با رژ لب دیگری استفاده کرد.

بهترین رژلب­ های خنثی

بهترین رژلب­ های خنثی

مداد لب ساتن نارس در رنگ بیسکاین پارک به قیمت ۱۷ پوند

رژ لب محبوب شارلوت تیلبوری، مت رولوشن به رنگ پیلو تاک مدیوم، رژ لبی بنفش با تهرنگ صورتی با روکش مات شیک است. سرجان از “تعادل کامل رنگدانه بدون مصرف بیش از حد” قدردانی می کند.

بهترین رژلب­ های خنثی

بهترین رژلب­ های خنثی

شارلوت تیلبوری مت رولوشن به رنگ پیلو تاک مدیوم به قیمت ۳۴ پوند

طبق گفته ی سرجان، رژ لب مایع نیکس لیپ لینگری مت به رنگ سداکشن، یک رنگ قهوه ای هلویی گرم کامل است که روکش مات دارد، علاوه بر اینکه حاوی روغن ویتامین ایی میباشد که لب هارا مرطوب نگه میدارد.

بهترین رژلب­ های خنثی

بهترین رژلب­ های خنثی

رژ لب مایع نیکس لیپ لینگری مت به رنگ سداکشن به قیمت ۳ پوند

زیتونی گرم – بهترین رژلب

استایلز می گوید، کسانی که رنگ پوست زیتونی گرم تری دارند باید به دنبال رژ لب بژ با رنگ کاراملی باشند که تیره تر از سایه پوست شما باشد. او توصیه می کند که فرمول براق تری پیدا کنید تا گرمای رنگ پوست شما را افزایش دهد، مانند این رژ لب کلینیک چابی ستیک اب رسان لیپ کالر بالم.

بهترین رژلب­ های خنثی

بهترین رژلب­ های خنثی

رژ لب کلینیک چابی ستیک اب رسان لیپ کالر بالم در رنگ کرویست کارامل به قیمت ۱۹ پوند.

رژ لب ساتن لورئال پاریس ایج پرفکت در رتگ گلوئینگ نود به روشن کردن طیف پوستی زیتونی کمک میکند. به گفته ی سرجان: “با روغن هایی پر شده که برای پوست در حال پیر شدن مناسب میباشد”.

بهترین رژلب­ های خنثی

بهترین رژلب­ های خنثی

رژ لب ساتن لورئال پاریس ایج پرفکت در رتگ گلوئینگ نود به قیمت ۸ پوند

ولوت تدی انتخاب سر جان برای یک رژ برهنه همه کاره است که ته رنگ هلویی و صورتی دارد. او می‌گوید: “این لب‌هایی را که قبلاً برافروخته شده‌اند را تقویت می‌کند، و همچنین فوق‌العاده مغذی بودنش را دوست دارم”.

بهترین رژلب­ های خنثی

بهترین رژلب­ های خنثی

ولوت تدی مک به قیمت ۱۹ پوند

زیتونی سرد – بهترین رژلب

استایلز می‌گوید: “با رنگ پوست زیتونی، تطبیق‌پذیری بسیار بیشتری (در مورد رژ لب‌های برهنه) خواهید داشت. “می توانید برهنه تیره تر یا برهنه روشن تر را انتخاب کنید تا لب هایتان ناپدید نشوند.” برای داشتن رنگ لبی شفاف و هلویی مانند آنچه میشل می پوشد، رژ لب براق کننده ریفیلبل دیور ادیکت را در رنگ میمیروز امتحان کنید.

بهترین رژلب­ های خنثی

بهترین رژلب­ های خنثی

رژ لب براق کننده ریفیلبل دیور ادیکت را در رنگ میمیروز به قیمت ۳۹ پوند

رژ لب کرم د نود مک، انتخابی مناسب برای رنگ پوست زیتونی روشن است زیرا به پوست شما مقدار کافی رنگ میدهد و در کل ظاهر شمارا بهتر میکند.

بهترین رژلب­ های خنثی

بهترین رژلب­ های خنثی

رژ لب کرم د نود مک به قیمت ۱۹ پوند

سر جان رژ لب سیتیزن یونیورسال در رنگ استانبول را پیشنهاد میدهد زیرا سایه ای به رنگ ارغوانی غبارآلود با ته رنگ های سرد می دهد. او می گوید:”این یک رنگ کلاسیک همه کاره است.”

بهترین رژلب­ های خنثی

بهترین رژلب­ های خنثی

رژ لب برند ارایشی سیتیزن یونیورسال در رنگ استانبول به قیمت ۲۵ پوند

روشن – بهترین رژلب

برای کسانی که پوست روشن با ته رنگ زیتونی دارند، استایلز می‌گوید که رنگ برهنه گرم‌تری را امتحان کنند. او میگوید:”میتوانید یا به سمت رنگ صورتی بروید یا به سمت رنگ بژ. شما نسبت به کسی که در ته رنگ پوستش رنگ صورتی دارد باید دنبال رنگدانه های بیشتری در رژ لب خود باشید.”

میتوانید رژ لب شارلوت تیبوری کیسینگ در رنگ نود کیت را امتحان کنید.

بهترین رژلب­ های خنثی

بهترین رژلب­ های خنثی

رژ لب شارلوت تیبوری کیسینگ در رنگ نود کیت به قیمت ۳۴ پوند

سر جان درباره رژ تاننیش رز که روی کرم می‌چرخد و لب‌ها را مرطوب نگه می‌دارد، می‌گوید: “رژ لب نارس ادیشیوس در رنگ باربارا رنگ سردتری دارد که به نظر من اغلب از رنگ طبیعی لب تقلید می‌کند.”

بهترین رژلب­ های خنثی

بهترین رژلب­ های خنثی

رژ لب نارس ادیشیوس در رنگ باربارا به قیمت ۳۴ پوند

برای کسانی که پوست قهوه ای تیره دارند اما همچنان ته رنگ پوستشان صورتیست،  سر جان رژ لب اورگلاس کانفشن اولترا اسلیم های اینتنسیتی در رنگ ای ویش را برای پوست های روشن تر پیشنهاد میکند:” این رژ لب نرم است و ته رنگی قهوه ای صورتی دارد. علاوه بر ان برای کسانی که اقتصادی فکر میکنند مناسب است زیرا قابلیت پر شدن مجدد دارد”

بهترین رژلب­ های خنثی

بهترین رژلب­ های خنثی

رژ لب اورگلاس کانفشن اولترا اسلیم های اینتنسیتی در رنگ ای ویش به قیمت ۳۵ پوند

روشن – بهترین رژلب

اگر پوست روشنی دارید، استایلز پیشنهاد میکند که دنبال رژ لبی با پایه صورتی-بژ باشید مانند رنگ لب برهنه ابرسان لنکام ال ابسولو روگ در رنگ سی سیولمنت. به گفته استایلز: “وقتی به رژلب‌های برهنه در مجلات مد نگاه می‌کنید، پوست با لب‌ها هماهنگ می‌شود. این به خوبی در واقعیت اتفاق نمیفتد. شما می خواهید گرما و جدایی بین لب ها و پوست وجود داشته باشد.”

بهترین رژلب­ های خنثی

بهترین رژلب­ های خنثی

رژ لب برهنه ابرسان لنکام ال ابسولو روگ در رنگ سی سیولمنت به قیمت ۳۲ پوند

اگر رنگ پوست شما در سمت شیری تر است، او رنگ صورتی ملایم و کدر را پیشنهاد می کند. “از برهنه‌های فوق‌العاده مات و صاف خودداری کنید و به جای آن از فرمول شفاف‌تری مانند رنگ لب قهوه‌ای بابی براون در بژ استفاده کنید که یک رژ لب کرمی و نیمه مات است. “

بهترین رژلب­ های خنثی

بهترین رژلب­ های خنثی

رنگ لب بابی براون در رنگ بژ به قیمت ۲۹ پوند

سر جان میگوید: “مک همیشه انتخاب مناسبی به حساب میاید زیرا روی فرمول محصولاتش میتوان حساب کرد”. انتخاب سر جان، کایندا سکسی رنگ برهنه جذابی است که به دلیل محبوبیت بقیه محصولات، کمتر توجه میگیرد. سرجان ادامه میدهد: “این یکی ته رنگی هلویی دارد و کل روز دوام میاورد”

بهترین رژلب­ های خنثی

بهترین رژلب­ های خنثی

مک کایندا به قیمت ۱۹ پوند.

برای تکمیل ارایش، ظاهر چشم و رژگونه ای خوب را در نظر بگیرید. سر جان می گوید: “سرمه چشم، بهترین دوست رنگ برهنه است. تعادل کاملی را با ظاهر مناسب روز یا مناسب شب ایجاد می کند. رژگونه به ته رنگ و ساختار صورت شما بستگی دارد، اما من تمایل بیشتری به رنگدانه های صورتی عمیق تر دارم. برای پوست های تیره تر، از ته رنگ های هلویی استفاده می کنم.”

مطالعه بیشتر

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع، مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Your articles never fail to captivate me. Each one is a testament to your expertise and dedication to your craft. Thank you for sharing your wisdom with the world.