آرایش جدید، آرایش ساده،آرایش صورت، آرایش چشم
0

عشق سرم رشد مژه

عشق سرم رشد مژه

عشق سرم رشد مژه. آیا سرم رشد مژه واقعا موثر است؟ با ما همراه باشید.

بهترین سرم مژه که واقعا نتایج عالی در پی دارد

عشق سرم رشد مژه

عشق سرم رشد مژه

Love eyelash growth

آیا سرم رشد مژه واقعا موثر است؟ با ما همراه باشید.

بهترین سرم مژه که واقعا نتایج عالی در پی دارد.

سرم مژه

می توان به جرات گفت که مژه های بلندتر یک خواسته همگانی بوده و  کافی است به تمام درمان های مژه، ریمل های بلندکننده و مژه های مصنوعی نظر کنید.

در تلاشم برای داشتن مژه های بلندتر و پرتر.

یکی از کار های تکراری قبلی من اغلب اکستنشن مژه بود. اما اکستنشن مژه بیش از حد می تواند به مژه های طبیعی شما آسیب برساند. سرم مژه، بهترین راه حل برای ریزش مژه یا مژه های کوتاه ژنتیکی است.

بیشتر بخوانید

عشق رفع حلقه سیاه زیر چشم

زیبایی

در صورت استفاده منظم از سرم مژه، دیگر نیازی به اکستنشن مژه ندارید. در واقع، از زمانی که شروع به استفاده منظم از سرم مژه کردم، کمتر و کمتر اکستنشن مژه را انتخاب نمودم.

اما این بدان معنا نیست که هر سرم مژه ای که وجود دارد مژه های بامبی رویاهای شما را به شما می دهد. بنابراین، ما روی Dendy Engelman ، MD، FACMS، FAAD، تمرکز نمودیم.

متخصص پوست زیبایی دارای گواهی هیئت مدیره و جراح Mohs در کلینیک Shafer در شهر نیویورک، کسی که برای تجزیه و تحلیل دقیقا همان چیزی که باید در یک سرم موثر برای رشد مژه باشد.

آیا سرم رشد مژه واقعا کارایی دارد؟

اصطلاح سرم رشد مژه در حقیقت کمی پیچیده است، زیرا تنها درمان مورد تایید FDA برای رشد مژه Latisse است. اگر واقعاً می خواهید چیزی ثابت شده برای رشد و ضخامت موثر باشد، می توانید با متخصص پوست یا پزشک خود در مورد دریافت نسخه (که Latisse به آن نیاز دارد ) صحبت نمایید.

این به این معنی نیست که استفاده از گزینه OTC فایده ای ندارد. بیشتر سرم های مژه OTC به فهرستی طولانی از مواد مرطوب کننده ویا پپتیدهای محرک فولیکول متکی هستند تا مژه های شما را قوی تر و حالت پذیرتر کنند و متعاقباً تیره تر و پرتر به نظر برسند، یا یک ماده رشد قابل مقایسه با بیماتوپروست (موجود در نسخه لاتیس ) به عنوان ایزوپروپیل کلوپروستنات را ایجاد کنند.

« برخی از سرم های مژه موثر هستند» دکتر انگلمن، در حالی که برخی دیگر ممکن است به اندازه کافی مؤثر نباشند، در واقع همه چیز در مورد انجام تحقیقات شما و انتخاب سرم هایی است که فهرست مواد تشکیل دهنده و فرمولاسیون را برای حمایت از ادعاهایشان دارد. دکتر انگلمن توضیح می دهد: « بیشتر سرم هایی که کار می کنند دارای مشتقات پروستاگلاندین هستند که فاز آناژن (رشد) مژه را طولانی می کند.»

با افزایش سن، موهای ما به طور طبیعی نازک تر و خشک تر می شوند و ریزش مو شایع تر می شود. در حالی که بیشتر نگران این هستیم که این اتفاق روی سرمان بیفتد، واقعیت این است که مژه ها و ابروهای ما نیز از آن متاثر است.

برای موهای سالم و رشد حیاتی، مواد مغذی مانند پروتئین، آهن، روی و ویتامین B 12 هستند، بنابراین با مکمل این مواد مغذی، سرم مژه می تواند به رشد مو کمک کند و مو را سالم تر و قوی تر نگه دارد.

دکتر انگلمن می گوید: «هدف گیری و گسترش فاز رشد آناژن مژه ها (مرحله اول رشد، که در آن مژه ها به طور فعال رشد می کنند) نیاز مهم یک سرم موثر برای رشد مژه می باشد.

مواد موثر در سرم رشد مژه چیست که باعث کارایی آنها می شود؟

کارهای زیادی توسط ترکیبات موجود در سرم مژه انجام می شود، آنها برای تکمیل موها با آنچه که برای رشد موثر نیاز دارند، از ریشه تا نوک موها را تقویت می کنند و درخشندگی می بخشند تا به مژه ها در کل بلندتر و پرتر دیده شوند.

دکتر انگلمن می گوید: « سرم های طبیعی مژه وجود دارند که البته فقط از مواد طبیعی استفاده می کنند، و سرم هایی که 100 درصد طبیعی نیستند و حاوی مواد آزمایشگاهی می باشند».

مواد فعال مهم اسیدهای آمینه و پپتیدها می باشند که باید در سرم مژه جستجو کنید. دکتر انگلمن توضیح می دهد: «دو یا چند اسید آمینه با هم یک پپتید را تشکیل می دهند که جزء کلیدی بیشتر سرم های مژه است، زیرا پپتیدها آسیب های پروتئین مو را ترمیم می کنند و ظاهر مژه ها را تقویت و بهبود می بخشند».

ویتامین B یا بیوتین نیز به شدت در سرم مژه استفاده می شود. دکتر انگلمن می گوید: کراتین پروتئینی است که به عنوان یک بلوک ساختمانی برای موهای قوی و سالم (از جمله مژه ها) عمل می کند و ویتامین B یا بیوتین برای تقویت کراتین در موهای مژه شناخته شده است.

مواد طبیعی دیگر که معمولا در سرم های رشد مژه یافت می شوند رزماری، روغن کرچک و روغن زیتون هستند. دکتر انگلمن می گوید: روغن کرچک حاوی اسید ریسینولئیک است که ضد میکروبی، سم زدایی و مرطوب کننده فولیکول می باشد.

هم روغن کرچک و هم روغن زیتون می توانند به تقویت موها و افزایش درخشندگی کمک کنند که به مژه ها ظاهری پرتر نمایان می کند.

در سرم رشد مژه باید به چه نکاتی توجه کرد؟

حتما شما به دنبال موادی هستید که برای هدف قرار دادن سلامت فولیکول و استحکام و ظاهر خود مژه ها طراحی شده اند. دکتر انگلمن می گوید: «همانطور که قبلاً ذکر شد، گسترش مرحله آناژن (اولین رشد) رشد مژه مهم است و چیزی است که باید در یک فرمول واقعا مؤثر به آن توجه نمود.

اسیدهای آمینه یا پپتیدها در سرم مژه ها رایج هستند و برای بهبود استحکام و رشد مژه ها عالی هستند. عوامل حالت دهنده نیز عالی هستند، زیرا پوست و مو را مرطوب نگه می دارند و منجر به پرپشت تر شدن مژه ها می شوند.

با جستجوی لیست انتخاب شده در زیر، انتخاب خود را برای بهترین سرم رشد مژه آسان تر نمایید.

بهترین سرم رشد مژه

۱ – سرم رشد مژه: سرم تقویت کننده مژه گراند لوازم آرایشی GrandeLASH MD

عشق سرم رشد مژه

عشق سرم رشد مژه

گراند لوازم آرایشی و بهداشتی GrandeLASH MD

68 دلار، SEPHORA.COM

GrandLASH سرم مژه ای برنده جایزه است . این فرمول حاوی ویتامین ها، اسیدهای آمینه و آنتی اکسیدان هایی است که به افزایش طول و استحکام مژه ها در حدود چهار تا شش هفته (با استفاده منظم ) کمک می نماید.

2 – سرم رشد مژه: نرم کننده مژه پیشرفته RevitaLash

عشق سرم رشد مژه

عشق سرم رشد مژه

مژه پیشرفته RevitaLash

150 دلار، DERMSSTORE.COM

به عنوان یک گزینه خوب بدون نسخه، دکتر انگلمن RevitaLash را توصیه می کند. ثابت شده است که در تمام مراحل چرخه رشد مو بهبود می یابد، و همچنین دوستش دارم چون که عاری از مواد مضر مانند پارابن ها، سولفات ها و فتالات ها است، بنابراین خطر تحریک کمتر است .»

۳ – سرم رشد مژه-سرم ضروری BABE LASH

عشق سرم رشد مژه

عشق سرم رشد مژه

سرم ضروری BABE LASH

49 دلار، AMAZON.COM

این سرم از BABE LASH است که با ترکیبات مغذی مانند بیوتین و اسیدهای آمینه، وعده می دهد که مژه های شما را در عرض چند هفته افزایش دهد. بعلاوه، بدون چربی و ایمن برای استفاده با هر گونه اکستنشن مژه است که ممکن است بسیار متعجب شوید.

۴ – سرم رشد-مژه سرم مژه پیشرفته MD Hair

عشق سرم رشد مژه

عشق سرم رشد مژه

سرم مژه پیشرفته MDhair

32 دلار، MDHAIR.CO

ممکن است در سایر سرم های رشد مژه، این مواد مفیدی رشد فوق العاده را پیدا نکنید. فرمول شامل pterocarpus است مارسپیم برای کاهش روند پیری فولیکول های مو (به این معنی که آنها به راحتی نمی ریزند)، و روغن دانه کدو تنبل برای حمایت از رشد مجدد طبیعی مژه های ضخیم تر. این انتخاب همچنین حاوی هیالورونیک اسید و بیوتین است که با هر بار استفاده واقعا مژه ها را تغذیه و تقویت می کند.

۵ – سرم رشد مژه سرم مژه پیشرفته Vegamour GRO

عشق سرم رشد مژه

عشق سرم رشد مژه

Vegamour GRO+

80 دلار، SEPHORA.COM

اگر می خواهید گزینه ای تمیزتر برای سرم مژه پیدا کنید، سرم مژه پیشرفته Vegamour GRO+ را امتحان کنید. این انتخاب بدون مواد سرطان زا و هورمون ساخته شده است و 100 درصد وگان و بدون صدمه رساندن به مژه های شما است.

۶ – سرم رشد مژه سرم تقویت کننده مژه Obagi Nu-Cil

عشق سرم رشد مژه

عشق رشد مژه

سرم تقویت کننده Obagi Nu-Cil

120 دلار، DERMSSTORE.COM

چند ماه است که شخصاً من از این سرم مژه استفاده می نمایم و نتایج فوق العاده ای دیده ام. در واقع آنقدر خوب بود که یک متخصص زیبایی در مورد زیبایی مژه های من در آخرین آرایش صورتم نظر داد. این سرم از فناوری نوری پلکس برای بهبود ضخامت، تراکم و حجم مژه ها و همچنین افزایش رطوبت استفاده می نماید.

۷ – سرم رشد مژه سرم تقویت کننده مژه neuLash

عشق سرم رشد مژه

عشق رشد مژه

سرم تقویت کننده مژه neuLash

150 دلار، DERMSSTORE.COM

سرم neuLash دارای پلی پپتید و هیالورونات سدیم می باشد، مژه های کم پشت و نازک را ضخیم و بلند نشان می دهد، در حالی که عصاره دانه کدو تنبل به حجیم تر شدن مژه ها برای مدت طولانی کمک می نماید.

۸ – سرم رشد مژه سرم تقویت کننده مژه RapidLesh

عشق سرم رشد مژه

عشق رشد مژه

سرم تقویت RapidLesh

50 دلار، ULTA.COM

این انتخاب به نام Hexatein فرموله شده است، 1 کمپلکس که به طور خاص برای تقویت، مرطوب کردن و حالت دادن به مژه ها با هر بار استفاده طراحی شده است. همچنین شامل پلی پپتیدها، بیوتین، پانتنول، اسیدهای آمینه، روغن سویا و عصاره دانه کدو تنبل برای درمان فوق العاده مفید می باشد.

۹ – مژه Envious

عشق سرم رشد مژه

عشق سرم رشد مژه

سرم حالت دهنده مژه های Envious

45 دلار، ENVIOUSLASHES.COM

متخصص مژه های مشهور یعنی کلمنتینا ریچاردسون، یک یا دو چیز در مورد قوی و بلند نگه داشتن مژه های طبیعی، قبل، حین و بعد از اکستنشن مژه را می داند. سرم مژه از خط تولید خود دارای اجزای گیاهی طبیعی است که به مژه های شما کمک می کند تا در برابر شکستگی مقاوم بمانند.

10 – سرم رشد مژه- سرم رشد مژه Talika Lipocils Expert Ultimate Eyelash

عشق سرم رشد مژه

عشق سرم رشد مژه

Talika Lipocils Expert Ultimate Eyelash

64 دلار، AMAZON.COM

Talika Lipocils Expert Ultimate Eyelash سرمی قدیمی اما خوب است، مانند ریمل عمل می کند. نکته آن منحصربه فرد بودن آن است، دارای ترکیب فوم و برس ترکیبی می باشد که به شما امکان می دهد سرم را در امتداد خط مژه تان بکشید و سپس با استفاده از برس (عصا) مواد را از ریشه تا نوک مژه هایتان بچرخانید.

بیشتر بخوانید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع، مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *