آرایش جدید، آرایش ساده،آرایش صورت، آرایش چشم
0

لیست لوازم آرایشی ضروری + عکس

لیست لوازم آرایشی ضروری + عکس

لیست لوازم آرایشی ضروری + عکس. لیست لوازم آرایشی ضروری یکی از موارد بسیار مهم برای خانم‌ها است. همه ما می‌دانیم که امروزه هزاران نوع محصولات آرایشی و بهداشتی در بازار و مراکز خرید و انواع آرایشگاه ها موجود است که هرکدام کاربرد متفاوتی داشته و زیبایی و جلوه منحصر به فردی به صورت می‌بخشد.

List of essential cosmetics + photos

لیست لوازم آرایشی ضروری + عکس

لیست لوازم آرایشی ضروری + عکس

اما باید دانست که بسیاری از این محصولات مختص انواع آرایش های حرفه ای و گریم ها می‌باشند که شاید برا همه مردم عادی ضرورتی نداشته باشند. چرا که همانطور که تجربه داریم برای یک آرایش ساده و روزانه خصوصا برای افرادی مبتدی چند قلم لوازم آرایشی ساده و ضروری کفایت می‌کند که در ادامه این محصولات را با توضیحاتی مختصر نام خواهیم برد.

کرم مرطوب کننده – لوازم آرایشی ضروری

اولین مورد از لیست لوازم آرایشی ضروری که قصد معرفی آن را داریم، کرم مرطوب کننده است. کرم مرطوب کننده یکی از انواع کرم های پوستی است که در حفظ سلامت پوست کمک شایانی دارد. این کرم برای رطوبت رسانی و آب‌رسانی به پوست صورت و همچنین حفظ رطوبت موجود در پوست نقش مهمی را ایفا می‌کند.

لیست لوازم آرایشی ضروری + عکس

لیست لوازم آرایشی ضروری + عکس

امروزه دیگر تمام آرایشگر ها می‌دانند که قبل از شروع هر نوع آرایشی، استفاده کرم مرطوب کننده ها تا چه حد حیاتی تلقی می‌شود. در انتخاب و خرید کرم مرطوب کننده باید به تیپ پوستی خود توجه فراوانی داشته باشید تا به اشتباه محصولی را مصرف نکنید زیرا درصد چربی در انواع کرم های مرطوب کننده متفاوت است و بایستی با توجه به نوع پوست صورت مصرف گردند.

جالب است بدانید که کرم مرطوب کننده علاوه بر رفع خشکی و پوسته پوسته شدن پوست، رطوبت رسانی، شاداب و درخشان کردن پوست، آرایش را برای مدت طولانی تری نگه می‌دارد یا به عبارتی جلوه زیبا و دوام آرایش روزانه را بهبود می‌بخشد.

پرایمر صورت – لوازم آرایشی ضروری

ممکن است برخی افراد تصور کنند که در صورت استفاده از مرطوب کننده نیازی به مصرف پرایمر صورت ندارند. اما باید بدانید که این فکر بسی غلط است زیرا این دو محصول کاربردهای متفاوتی دارند.

وظیفه پرایمر، برطرف کردن چین و چروک های ریز و منافذ باز شده صورت و در حالت کلی رفع نواقص پوست می‌باشد. درنتیجه پس از استفاده کرم مرطوب کننده، انتخاب یک پرایمر مناسب بسیار مهم است و باید به همراه داشته باشید.

لیست لوازم آرایشی ضروری + عکس

لیست لوازم آرایشی ضروری + عکس

کانسیلر – لوازم آرایشی ضروری

کانسیلر مورد بعدی از لیست لوازم آرایشی ضروری است. پیشنهاد ما برای کانسیلر استفاده از دو نوع کانسیلر متفاوت است. بدین صورت که یک کانسیلر متناسب با رنگ پوست خود تهیه کنید تا برای قسمت های مختلف صورت خود مصرف کنید. یک کانسیلر زیر چشمی برای تیرگی ها و عیوب زیر چشم داشته باشید.

معمولا نوع دوم دارای فرمولاسیون ملایم تری می‌باشد؛ زیرا پوست زیر چشم نازک تر و حساس تر است و به آسانی می‌توان توسط آن نواحی اطراف چشم را روشن تر کرد.

لیست لوازم آرایشی ضروری + عکس

لیست لوازم آرایشی ضروری + عکس

کیت ابرو

اگر ابروهای شما خوب اصلاح نشده باشند و یا بنا به دلایلی دچار ریزش ابرو باشید، ظاهر کل آرایش شما خراب می‌شود. برای جلوگیری از این تجربه بد حتما یک کیت ابرو کامل در لیست لوازم آرایشی خود به همراه داشته باشید‌.

کیت ابرو شامل موارد زیادی می‌تواند باشد که از مهم ترین آن ها می‌توان به موچین، مداد ابرو مناسب با رنگ ابروی خود، سایه ابرو، کرم ابرو و صابون ابرو اشاره کرد.

لیست لوازم آرایشی ضروری + عکس

لیست لوازم آرایشی ضروری + عکس

خط چشم مایع یا مداد چشم

بدون شک زیبایی چشم در جلوه چهره، تاثیر بسیار زیادی دارد. یکی از موثرترین محصولات برای این زیبایی استفاده از یک خط چشم مایع یا یک مداد چشمی است که پشت پلک با نهایت دقت و ظرافت کشیده شود.

همچنین مدادهای چشمی از جمله لوازمی هستند که چهره شما را واقعا تغییر می‌دهند و این مداد ها در انواع رنگ ها عرضه می‌شوند. برای استفاده قسمت چشمی مطمئنا رنگ مشکی و سفید بهترین و ضروری ترین انتخاب خواهد بود.

لیست لوازم آرایشی ضروری + عکس

لیست لوازم آرایشی ضروری + عکس

ریمل

ریمل نیز از جمله محصولات آرایشی چشمی است که برای زیبایی هرچه بیشتر مژه ها کاربرد دارد. این لوازم آرایش معمولا در نوع‌های حجم دهنده و بلند کننده تولید می‌شوند که می‌توانید با توجه به مدل مژه های خود یکی از آنها یا هردوی آنها را تهیه کنید.

اگر بخواهید آرایش شما برای مدت طولانی تری روی صورت باقی بماند می‌توانید از ریمل های ضد آب نیز استفاده نمایید که این نوع ریمل ها معمولا حتی در باشگاه ها و استخر ها نیز قابل استفاده می‌باشند.

لیست لوازم آرایشی ضروری + عکس

لیست لوازم آرایشی ضروری + عکس

سایه چشم

انتخاب یک پالت سایه چشمی برای رنگ بخشیدن و درخشش آرایش شاید بسیار ضروری باشد‌. در انتخاب سایه چشم متناسب با سلیقه خود می‌توانید سایه هایی با رنگ های شادتر و جیغ تر و یا رنگ هایی ملایم و آرام انتخاب کنید. اما توصیه ما این است که از رنگ هایی استفاده شود که بتوانید در هر مراسم و مناسبتی مورد استفاده قرار دهید.

لیست لوازم آرایشی ضروری + عکس

لیست لوازم آرایشی ضروری + عکس

بالم لب

استفاده از بالم لب حکم مرطوب کننده برای پوست را دارد. همان‌طور که در ابتدا به اهمیت استفاده از کرم مرطوب کننده قبل از شروع آرایش پوست اشاره کردیم، خرید و مصرف یک بالم لب قبل از شروع آرایش لب ها در جهت مرطوب کنندگی و آب‌رسانی به سطح لب ها یا حتی ماندگاری رژ لب اهمیت فراوانی دارد.

لیست لوازم آرایشی ضروری + عکس

لیست لوازم آرایشی ضروری + عکس

رژ لب

شاید در هنگام خودآرایی متوجه شده باشید که یک آرایش هرچقدر زیبا باشد در آخر بدون یک رژ لب مناسب کاملا یک آرایش ناقص و ناهمگونی دیده می‌شود. در خرید رژ لب با انواع بسیاری مواجه هستید از جمله رژ لب های مات، رژ لب های ماژیکی، رژ لب های کرمی و رژ لب های مایع.

هرکدام از این محصولات دارای مزایا و معایب خاصی هستند و نمی‌توان برای تمام آرایش ها و تمام چهره ها یک نسخه مخصوصی پیچید. درنتیجه بهتر است هر فردی با توجه به رنگ بندی رژ ها و ماندگاری آن ها و سبک آرایشی که دارد یکی از رژ لب ها را استفاده کرده باشد.

لیست لوازم آرایشی ضروری + عکس

لیست لوازم آرایشی ضروری + عکس

محلول پاک کننده آرایشی

آخرین مورد از لیست لوازم آرایشی ضروری محلول پاک کننده آرایشی است. یکی از اقدامات مهم در تهیه لوازم آرایشی خرید یک محلول پاک کننده آرایش یا یک شیر پاک کن است. برای این امر باید حتما از محلولی استفاده نمایید که کمترین میزان ضرر را به پوست برساند. یا اگر پوست حساسی دارید باید از محلولی استفاده نمایید که فرمولاسیون ملایم تری داشته باشد.

عشق آرایش ، لوازم آرایشی،

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع، مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *