آرایش جدید، آرایش ساده،آرایش صورت، آرایش چشم
0

آرایش صورت + نکات بسیار آموزنده

آرایش صورت + نکات بسیار آموزنده

آرایش صورت + نکات بسیار آموزنده. ظاهر صورت نقش مهمی در زندگی اجتماعی ما دارد. درک ذهنی از زیبایی زنان به عوامل مختلف صورت (مانند پوست، شکل، مو) و محیطی (مانند آرایش، نور، زاویه) بستگی دارد.

آرایش صورت + نکات بسیار آموزنده

آرایش صورت + نکات بسیار آموزنده

تحقیقات، اثر مثبت آرایش را بر جذابیت صورت نشان داده است . همچنین مشخص شده است که آرایش روی ادراک اجتماعی تأثیر می گذارد. در حالی که محققان معمولاً چهره‌های دارای آرایش را با چهره‌های بدون آرایش مقایسه می‌کنند. شرکت‌کنندگان برای آزمایش تأثیر سطوح مختلف آرایش بر جذابیت چهره، شایستگی و جنسیت اجتماعی، 35 چهره بدون آرایش، آرایش سبک و آرایش سنگین را ارزیابی کردند. این نتایج حاکی از این است که چهره‌هایی با آرایش سبک (که توسط آرتست های حرفه‌ای آرایش شده اند) جذاب‌ترین چهره‌ها هستند.

برای مطالعه بیشتر:

آرایش

آموزش آرایش صورت در خانه

آرایش دخترانه ساده و تفاوت آن با آرایش زنانه

 

آموزش آرایش صورت و چشم

آرایش صورت و تاثیر آن بر جذابیت صورت

آرایش می‌تواند اندازه ظاهری ویژگی‌های صورت را نیز تغییر دهد (به عنوان مثال، چشم‌ها را بزرگ‌تر نشان دهد). تحقیقاتی که تأثیر آرایش را بر درک اندازه چشم مورد بررسی قرار داد، نشان داد که به صورت جداگانه، خط چشم، ریمل. و سایه چشم باعث می‌شود چشم‌ها بزرگ‌تر به نظر برسند.

تاثیر آرایش برجذابیت و تعامل اجتماعی

آرایش از طریق تأثیر مثبت آن بر جذابیت چهره، در افزایش اثر مثبت ادراک اجتماعی و تعاملات اجتماعی مطلوب تر نیز نقش دارد. در مطالعه‌ای که مستقیماً بررسی می‌کرد که چگونه آرایش بر رتبه‌بندی جذابیت، شایستگی، دوست‌داشتن و قابل اعتماد بودن تأثیر می‌گذارد، محققان عکس‌هایی از چهره‌های زن با آرایش کم، متوسط ​​یا دراماتیک به شرکت‌کنندگان ارائه کردند.

محققان دریافتند که وقتی صورت‌ها به مدت 250 میلی‌ثانیه نشان داده می‌شوند، آرایش تأثیرات مثبت قابل توجهی بر همه پیامدها دارد. این نتایج نشان می‌دهد که جذابیت چهره تأثیر مثبت معناداری بر قضاوت‌های شایستگی، دوست‌داشتنی و قابل اعتماد بودن دارد.

آرایش صورت + نکات بسیار آموزنده

آرایش حرفه ای صورت + نکات بسیار آموزنده

آماده سازی پوست و آرایش صورت

  1. آرایش قبلی را پاک کنید

اولین قدم در آرایش ، آماده سازی پوست است. بسیاری از زنان این مرحله را نادیده می گیرند. اگر پاکسازی کامل صورت شما از چربی، کثیفی و آرایش قبلی شما صورت نگیرد آرایش جدید با مشکل روبه رو می شود زیرا که  نقش بسیار مهمی در زیبا و طبیعی جلوه دادن آرایش شما دارد. اگر همان آرایش قبلی را انجام دهید، احتمالاً به نظرتان مناسب نم شود. زیرا در این صورت ظاهر شما خسته به نظر می رسد. همچنین می تواند منافذ شما را مسدود کند و مشکلاتی مانند چین و چروک پوست و آکنه ایجاد کند. برای پاک کردن آرایش پاک کننده های مختلف صورت مانند شیر پاک کننده، تونیک و میسلار واتر وجود دارد که هرکدام از این موارد نیازمند آشنایی دارد.

برای مطالعه:

بهترین آرایش سلبریتی های فستیوال مت گالا 2022

  1. صورت خود را بشویید و مرطوب کننده بزنید

به همان دلایلی که ذکر کردیم، برای پاک کردن آرایش، باید صورت خود را بشویید. برای شستن صورت از یک پاک کننده ملایم استفاده کنید و پوست خود را با پاک کننده به مدت یک دقیقه ماساژ دهید. این کار تمام باکتری ها و سلول های مرده احتمالی را از منافذ پوست شما پاک می کند. سپس صورت خود را با آب سرد بشویید تا کاملا از آلودگی پاک شود. سپس از یک مرطوب کننده استفاده کنید. برای استفاده از مرطوب کننده، نیازی نیست که صورت خود را بیش از حد ماساژ دهید، بلکه نحوه ماساژ و استفاده صحیح از آن را نیز یاد بگیرید

  1. پرایمر در آرایش را فراموش نکنید

آرایش به صورت حرفه ای بدون استفاده از پرایمر امکان پذیر نیست. در واقع پرایمر پوست شما را صاف تر می کند و در نهایت آرایش شما را طبیعی تر نشان می دهد. استفاده از پرایمر نیز دوام و ماندگاری آرایش صورت شما را افزایش می دهد. آرایش در تمام طول روز روی صورت شما باقی می ماند. اگر عرق می‌کنید یا می‌خواهید بدوید و کارهایی انجام دهید که می‌تواند آرایش شما را خراب کند، این امری بسیار ویژه و مهم است. مبحث پرایمر گسترده می باشد و در این مقاله امکان توضیح آن نمی باشد ، برای آشنایی بیشتر با پرایمر صورت، در رابطه با آن مطالعه کنید.

شما باید پرایمر را با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنید. اگر پوست شما خشک است، باید از پرایمر حاوی مرطوب کننده استفاده کنید. اگر پوست چرب دارید حتما پرایمر چرب و مات تهیه کنید.

آرایش صورت + نکات بسیار آموزنده

آرایش حرفه ای صورت + نکات بسیار آموزنده

  1. یک لایه کرم پودر فونداسیون بمالید

کرم پودر انواع مختلفی دارد و معمولاً همه آنها به یک شکل استفاده می شوند. کرم های مایع، کرمی یا پودری باعث یکدست شدن پوست می شوند و پایه ای برای سایر ابزارهای آرایشی در آرایش می باشند. مهم ترین نکته در هنگام استفاده از کرم پودر این است که رنگی را انتخاب کنید که با رنگ طبیعی پوست شما همخوانی داشته باشد (نه روشن تر یا تیره تر). به این ترتیب رنگ صورت شما تفاوت زیادی با رنگ سایر قسمت های بدنتان نخواهد داشت و آرایش شما طبیعی تر به نظر می رسد. به طور کلی بهتر است یک کرم پودر پایه با درجه ای تیره تر از رنگ طبیعی پوست انتخاب کنید.

  1. برای آرایش از کانسیلر استفاده کنید

هدف از استفاده از کانسیلر در آرایش ، از بین بردن تمام قرمزی ها، جوش ها و سیاهی های دور چشم است. پوشیده شدن. برای پنهان کردن تیرگی دور چشم با کانسیلر از کانسیلری که یک درجه روشن تر از رنگ طبیعی پوست است استفاده کنید و آن را به صورت دو مثلث کوچک روی چشمان خود بمالید. همچنین کانسیلر را به قسمت پایین بینی، چانه، وسط پیشانی و بالای لب بالا بزنید. به طور کلی می توان از کانسیلر در هر قسمتی که جوش یا تیرگی داشت استفاده کرد. نکته مهم این است که بعد از استفاده از کانسیلر دقت فرمایید که خطوطی باقی نماند و کاملا با کرم پودر مخلوط شود.

آرایش صورت + نکات بسیار آموزنده

آرایش + نکات بسیار آموزنده

انواع سبک آرایش صورت

بیشتر بخوانید:

بهترین فاندیشن ها برای درخشش سالم، مناسب انواع پوست

آرایش و میکاپ زیبا و اصولی روی صورت نیاز به تجربه، شناخت اندازه و فرم صورت، شناخت برندها و لوازم آرایشی، آگاهی از انواع تکنیک ها و روش های آرایش و… دارد.

آرایش می تواند یک کار ساده به نظر برسد. اما وقتی آرایش حرفه ای صورت را با آرایش ساده و ساده مقایسه کنید، متوجه می شوید که تفاوت بسیار چشمگیری بین این دو وجود دارد.

  • سبک آرایش اروپایی یا اسپرت
  • سبک آرایشی کانتورینگ
  • سبک کلاسیک
  • سبک آرایش شرقی
  • سبک آرایش عربی

آرایش

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع، مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *