آرایش جدید، آرایش ساده،آرایش صورت، آرایش چشم
0

انواع کرم پودر و طرز استفاده از آن

انواع کرم پودر و طرز استفاده از آن

انواع کرم پودر و طرز استفاده از آن

انواع کرم پودر و طرز استفاده از آن

انواع کرم پودر و طرز استفاده از آن

Types of cream powder and how to use it

از بین کرم پودرها کدام بهتر است استیک، مایع، کرمی یا پودر؟

انتخاب نوع کرم پودر بسیار مشکل است. زیرا در هنگام خرید باید رنگ، نوع فرمول، مات یا براق بودن و بسیاری نکات دیگر را بررسی کنیم. اکنون که به این صفحه هدایت شدید، دفعه بعد که می‌خواهید کرم پودر بخرید، کمی وقت بگذارید و انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشید. در واقع، با صرف چند دقیقه برای یادگیری در مورد کرم پودر، می توانید انتخاب خود را به محصولاتی محدود کنید که بهترین کار را برای شما دارند.

بیشتر بخوانید

پت مک‌گراث دومین مجموعه ی آرایشی خود را منتشر کرد

صفحه کرم پودر

البته حتما نام ضد آفتاب های رنگارنگ را شنیده اید. این نوع محصولات به طور همزمان به عنوان کرم پودر عمل می کنند و از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کنند. اما در این متن به اشکال مختلف کرم پودر موجود در بازار می پردازیم و با تفاوت آنها آشنا می شویم.

انواع کرم پودر و طرز استفاده از آن

انواع کرم پودر و طرز استفاده از آن

 کرم پودرهای موجود در بازار

کرم پودر استیک

کرم پودر چسبنده سفت و مات است، بنابراین دانه های رنگی بیشتری دارد و پوشش بهتری دارد. اگر کرم پودر مایع را دوست ندارید و می خواهید پوست خود را به خوبی بپوشانید، کرم استیک کرم ایده آل شماست. خانم های شاغل از سبکی، قابلیت حمل و کارایی این محصول لذت می برند.

می توانید این کرم پودر را مستقیماً روی پوست خود بمالید و با برس یا اسفنج آن را صاف کنید. کرم پودر استیک به دلیل خشکی برای پوست های معمولی تا چرب عالی است. با این حال، می تواند روی پوست بسیار خشک مالیده شود و ناراحت کننده به نظر برسد.

کرم پودر مایع

این کرم پوست شما را به طرز شگفت انگیزی صاف می کند. تقریباً برای هر نوع پوستی می توانید از این کرم پودر استفاده کنید. می توانید کرم پودر مایع را با برس یا اسفنج بزنید و به راحتی روی پوست خود پخش کنید.

این نوع کرم پودر از نظر قوام، ماندگاری و میزان آبرسانی انواع مختلفی دارد. بنابراین، در این دسته شما انتخاب گسترده تری دارید. مثل همیشه، قبل از استفاده از این نوع کرم پودر، مطمئن شوید که پوست خود را با یک برنامه مراقبت از پوست به خوبی آماده کرده اید.

انواع کرم پودر و طرز استفاده از آن

انواع کرم پودر و طرز استفاده از آن

کرم پودر ,پودری

کرم پودر گزینه خوبی برای مات کردن درخشندگی پوست های چرب است.

کرم حداقل مشابه پودرهای دیگر است. علاوه بر این، ماندگاری کمتری نسبت به سایر انواع کرم پودر دارد. از آنجایی که پوست شما به طور مداوم در طول روز چربی تولید می کند، باید پودر را جوان کنید. بنابراین اگرچه این نوع محصولات گزینه مناسبی برای مات کردن درخشندگی پوست های چرب هستند، اما ماندگاری ندارند.

علاوه بر این، از آنجایی که این کرم بر خطوط ظریف و مناطق خشک‌تر پوست تأکید دارد، افرادی که پوست خشک یا چروک دارند کمتر از آن استفاده می‌کنند.

کرم پودر کرمی

آبرسانی این نوع کرم پودر بیشتر از انواع دیگر است. اگر نمی خواهید لکه های خشک روی پوست شما جلب توجه کند و کرم پودر کاملا روی پوست شما بنشیند، فرمولاسیون کرم مطلوب ترین انتخاب است.

این نوع کرم پودر به صورت پمپ، لوله و کمپرس در بازار موجود است. مانند کرم پودر مایع، کرم پودر را با برس یا اسفنج مخصوص بمالید. کرم پودرها از نظر قوام، ظاهر نهایی، ماندگاری و … متفاوت هستند. در این بین، انجام یک تحقیق کامل برای یافتن بهترین محصول برای شما بسیار مهم است.

انواع کرم پودر و طرز استفاده از آن

انواع کرم پودر و طرز استفاده از آن

چرا از کرم پودر استفاده کنیم؟

کرم پودر پایه ای است که تمام آرایش خود را روی آن انجام خواهید داد. به طور خاص، کرم پودر یک محصول آرایشی است که روی صورت (و گاهی اوقات گردن، سینه و بدن) استفاده می شود تا پوست را یکدست تر کند.

همانطور که می خوانید این محصول از نظر بافت، رنگ و بافت طیف وسیعی دارد. به همین دلیل، برای یافتن بهترین نوع کرم پودر برای خود، مهم است که تفاوت آنها را درک کنید.

این سه مرحله را دنبال کنید تا بهترین کرم پودر را برای پوست خود انتخاب کنید.

مرحله 1: میزان پوشش مورد نظر خود را مشخص کنید.

اولین هدف از استفاده از کرم پودر، پوشاندن پوست است. این خاصیت به میزان رنگدانه کرم پودر بستگی دارد. فرمول هایی که از رنگدانه بالا استفاده می کنند پوشش کاملی را ایجاد می کنند، در حالی که فرمول هایی که حاوی رنگدانه کمتری هستند پوشش کم یا متوسط ​​را ایجاد می کنند.

اگر تا به حال از کرم پودر استفاده نکرده اید، کرم پودر سبک نقطه شروع خوبی است. به طور کلی، برای مبتدیان کار با پوشش سبک تر آسان تر است. بسته به فرمول، کرم سبک با پوششی سبک یا متوسط ​​ظاهر طبیعی تری به پوست می بخشد.

این نوع آرایش برای استفاده روزمره و حتی برای موقعیت های خاص عالی است. اگر کرم پودر سبکی دارید، می توانید از کرم پودر بیشتری برای پوشش بیشتر پوست خود استفاده کنید. اگر از پودر با پوشش کم تا متوسط ​​راحت استفاده می کنید، می توانید یک کرم پودر با پوشش کامل را انتخاب کنید.

انواع کرم پودر و طرز استفاده از آن

کرم پودر و طرز استفاده از آن

پوشش کامل انتخاب خوبی برای موارد زیر است:

اگر مشکلات پوستی مانند آکنه، هایپرپیگمانتاسیون (لکه های تیره) یا اسکار دارید.

اگر قرار است از شما عکس گرفته شود.

اگر می خواهید ظاهری دراماتیک داشته باشید.

استفاده از انواع کرم پودر با پوشش کامل دشوارتر است. زیرا خطا در استفاده از آن آشکارتر است. با این حال، اگر پوست شما خواهان پوشش بیشتری است، ارزش مهارت استفاده از این نوع کرم را دارد.

مرحله 2: نوع کرم پودر را انتخاب کنید

مرحله دوم انتخاب نوع کرم پودر است. کرم پودرها معمولا به صورت استیک، مایع، خامه و پودری هستند. همانطور که می خوانید هر کدام از نظر پوشش و دوام متفاوت هستند. به طور کلی کرم، استیک و کرم پودر مایع طیفی از کم تا کاملا مات دارند.

از طرف دیگر کرم پودر به ندرت پوست را کاملاً می پوشاند و معمولاً نیاز به تجدید آن در طول روز دارید.

مرحله 3: ظاهر نهایی خود را انتخاب کنید

آخرین مرحله از قاعده پوست، ظاهر نهایی آن است. کرم پودرها در رنگ های مات، براق، براق، طبیعی و غیره موجود می باشند. پودرهای خامه ای روشن حاوی رنگدانه های منعکس کننده نور و براق هستند. با استفاده از این کرم ها، پوست مرطوب و درخشان می شود. این کرم پودرها برای افرادی مناسب است که می خواهند پوست مات آن ها سالم تر و جوان تر به نظر برسد.

کرم پودرهایی که به پوست ظاهری طبیعی می بخشند اغلب به عنوان “طبیعی” یا “مات” (بدون درخشش) توصیف می شوند. این کرم ها به ندرت حاوی میکا یا مواد دیگری هستند که نور را منعکس می کنند. کرم پودر مات یا طبیعی بیشتر شبیه پوست واقعی است. به همین دلیل برای پوست های چرب یا مختلط ایده آل است.

مطالعه بیشتر

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع، مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *