آرایش جدید، آرایش ساده،آرایش صورت، آرایش چشم
1

بهترین مارک های لوازم آرایشی

بهترین مارک های لوازم آرایشی

بهترین مارک های لوازم آرایشی

بهترین مارک های لوازم آرایشی

بهترین مارک های لوازم آرایشی

بهترین مارک های لوازم آرایشی یکی از دغدغه های همیشگی خانم‌ها است. خانم ها تمایل زیادی به زیبا شدن دارند به همین دلیل می‌خواهند چهره زیبایی هنگامی که وارد مکانی می‌شوند، داشته باشند. به همین دلیل این گروه از خانم ها به لوازم آرایشی که استفاده می‌کنند حساس ترند.
در سرتاسر دنیا شرکت های لوازم آرایشی و بهداشتی زیادی وجود دارند که برندهای معروف خود را ساخته اند. در این بخش می‌خواهیم به برندهای معروف دنیا بپردازیم.

محصولات زیبایی اعتماد به نفس را در افراد بالا می‌برد و باعث زیبایی و جذابیت خانم ها می‌شود. اما برخی از مواد آرایشی نامرغوب سبب آسیب به پوست و از بین رفتن زیبایی می‌شود؛ بنابراین اینکه چه لوازم آرایشی انتخاب کنیم بسیار پر اهمیت است.

محصولات زیبایی باید برای پوست مناسب باشند و حاوی مواد طبیعی نیز باشند. برندهای آرایشی معروف در سطح دنیا به دنبال بهترین نتیجه می‌باشند. استفاده از لوازم آرایشی نا مناسب حتی ممکن است منجر به پیری زودرس و بروز چین و چروک های پوستی شود. از این رو باید در انتخاب و خرید لوازم آرایشی دقت کنید و از تهیه لوازم آرایشی بی کیفیت خودداری نمایید.

برای مطالعه بیشتر:

معرفی ترندهای آرایشی برای بهار 2022

بهترین مارک های لوازم آرایشی

شرکت های زیادی در سراسر جهان وجود دارند که می‌توانند با نام برند خوب لوازم آرایشی معرفی شوند. در ادامه به مهم‌ترین و پرطرفدارترین آنها اشاره خواهیم کرد.

بهترین مارک های لوازم آرایشی

بهترین مارک های لوازم آرایشی

1- استی لودر – بهترین مارک های لوازم آرایشی

اولین برندی که قصد معرفی آن را در سایت عشق آرایش داریم، استی لودر و یا همان Estée Lauder است. این شرکت آمریکایی یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های دنیا در زمینه محصولات آرایشی و مراقبت از پوست است. استی لودر نه تنها لوازم آرایشی، بلکه عطر و لوازم مراقبت از مو نیز تولید می‌کند.

استی لودر دارای شرکت‌های زیرمجموعه زیادی است که می‌توان تام فورد را به عنوان یکی از معروف‌ترین آن‌ها نام برد.

2- مک – بهترین مارک های لوازم آرایشی

این شرکت در تورنتو توسط فرانک انجلو و فرانک توسان تاسیس شد. انجلو صاحب سالن بود و فرانک آرایشگری و عکاسی می‌کرد. این دو فرد به دنبال محصولی بودند تا بتواند به عکاسی آنها رنگ و لعاب ویژه ای ببخشد. بنابراین آنها تصمیم گرفتند محصولی تولید کنند که نیاز آنها را برآورده سازد و امروزه برند مک آمیزه ای از زیبایی، مد و فرهنگ می‌باشد.

3- لورال – بهترین مارک های لوازم آرایشی

لورال یک محصول فرانسوی است که به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات آرایشی جهان معروف شده است.
شرکت لورال ارتباط نزدیک زیبایی و تنوع را بیان می‌کند به همین علت سعی می‌کند محصولات متنوعی برای مصرف کنندگان تولید کند.

بهترین مارک های لوازم آرایشی

بهترین مارک های لوازم آرایشی

4- شنل – بهترین مارک های لوازم آرایشی

امروزه برند شنل یکی از معروف ترین طراحان و تولید کنندگان محصولاتی مثل لوازم آرایشی، جواهرات، عطر، کیف، لباس و محصولات گران قیمت خانم ها و آقایان است. شرکت شنل محصولات خود را به همه نقاط دنیا صادر می‌کند و از محبوبیت زیادی بین مردم برخوردار است.

5- دیور – بهترین مارک های لوازم آرایشی

یکی از بهترین محصولات آرایشی دنیا بدون شک دیور می‌باشد. محصولات دیور پر از خلاقیت، بی نقصی و زیبایی هستند. اگر تا به حال تجربه استفاده از این برند را نداشته اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما اقدام به خرید محصولات آن کنید.

رژ لب های دیور در بین همه محصولاتش منحصر به فرد هستند و خیلی از مصرف کنندگان این برند را با رژ لب های معروفش می‌شناسند. پس می‌تواند انتخاب مناسبی برای شروع استفاده باشد.

6- بورژوآ

توانایی این برند در زمان ها و شرایط مختلف ثابت شده است. بورژوا یک برند فرانسوی است که لوازم آرایشی لوکس تولید می‌کند و محصولات این برند از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و طرفداران خاص خود را دارد.
محصولات بورژوآ یک انتخاب مناسب برای هدیه دادن از جنس زیبایی در یک شب مهم می‌باشد.

بهترین مارک های لوازم آرایشی

بهترین مارک های لوازم آرایشی

7- اوریفلیم

این برند نیز جز یکی از برندهای مطرح در دنیا است که در سال 1967 توسط دو برادر سوئدی تاسیس شد.
آنها در ابتدا سرمایه ای نداشتند و محصولاتشان را روی میز تنیس بسته بندی کرده و به آشنایان خود می‌فروختند. اما بعد از مدتی تجارتشان را گسترش دادند و پیشرفت کردند. امروزه اوریفلیم یک برند موفق و محبوب شناخته شده است که 45 سال سابقه دارد و محصولاتش را به بیش از 60 کشور صادر می‌کند.

8- رولون

رولون برندی است که محصولات مراقبتی از جمله ماسک مو، رنگ مو، اسپری مو، شامپو و انواع سرم های مو تولید می‌کند. این برند آمریکایی محصولاتی همچون لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر نیز تولید می‌کند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

بهترین مارک های لوازم آرایشی

بهترین مارک های لوازم آرایشی

9- سفورا

برند سفورا را با اطمینان می‌توان در لیست بهترین مارک لوازم آرایشی قرار داد. برند سفورا دارای تنوع و طیف وسیعی از محصولات باکیفیت عالی و کمترین قیمت می‌باشد. سفورا محصول شرکت لویی ویتون می‌باشد و جز برندهای شرکت ال و ام هاش محسوب می‌شود. سفورا دارای 1700 شعبه در جهان می‌باشد و یکی از بزرگترین خرده فروشی های محصولات آرایشی دنیا به شمار می‌رود.

10- کالیستا

طراحی محصولات کالیستا برای مصرف کنندگان بسیار جذاب بوده است. این برند در رنگ بندی و دیزاین از خلاقیت خاصی استفاده می‌کند و با اینکه تولید داخلی است، ولی از لحاظ کیفیت با نمونه های خارجی برابری می‌کند زیرا شرکت کالیستا برای تولید محصولاتش از بهترین و باکیفیت ترین مواد وارد شده از اروپا و آمریکا استفاده می‌کند.
این محصولات فاقد سرب و پارابن می‌باشد به همین جهت آسیبی به سلامتی و زیبایی فرد نمی‌زند.

بهترین مارک های لوازم آرایشی

بهترین مارک لوازم آرایشی

جمع بندی

تعیین بهترین مارک لوازم آرایشی کار بسیار دشواری است. به این دلیل که محصولات آرایشی و بهداشتی تنوع زیادی پیدا کرده اند. همچنین در کنار تنوع، اکثر برندها سعی می‌کنند بالاترین کیفیت را محصولاتشان داشته باشد و رقابت زیادی بین آن‌ها وجود دارد.

تمامی برندهایی که در این مقاله به معرفی آن پرداختیم همگی جز بهترین برند لوازم آرایشی هستند و می‌توانید نسبت به بودجه خود اقدام به خرید و تجربه کردن آنها کنید. در صورتی که سوالی در این زمینه داشتید و یا تجربه ای در این باره دارید از طریق قسمت نظرات می‌توانید به اشتراک بگذارید.

لوازم آرایشی ،

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع، مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Your articles never fail to captivate me. Each one is a testament to your expertise and dedication to your craft. Thank you for sharing your wisdom with the world.