آرایش جدید، آرایش ساده،آرایش صورت، آرایش چشم
0

بنی بلانکو و سلنا گومز و شیطونی در خانه

بنی بلانکو و سلنا گومز و شیطونی در خانه

بنی بلانکو و سلنا گومز و شیطونی در خانه! داخل خانه بازیگوشی بنی بلانکو در لس آنجلس را ببینید – به علاوه، جایی که او نوشیدنی مورد علاقه سلنا گومز را برای نامزدش درست می کند. تهیه‌کننده موسیقی بسیار موفق خانه «کوکی» خود را در لس آنجلس در توری با Architectural Digest به نمایش گذاشت.

بنی بلانکو و سلنا گومز و شیطونی در خانه

بنی بلانکو و سلنا گومز و شیطونی در خانه

بنی بلانکو سلنا گومز

بنی بلانکو و سلنا گومز از اتاق نشیمن بلانکو در لس آنجلس

بنی بلانکو، آهنگساز خارق العاده، – به خصوص وقتی صحبت از خانه او در لس آنجلس در سال 1939 می شود.

در یک تور خانگی با Architectural Digest که در 1 مه منتشر شد، بلانکو 36 ساله، اقامتگاه رنگارنگ و زیبای خود را در LA، با ویژگی هایی مانند کاناپه های 15 نفره با روکش سفارشی با طرح های دیوانه وار، بلندگوهای باشگاه دهه 1970 و آثار هنری مانند پیکاسو و مارتین به نمایش گذاشت.

در این تور تقریباً 15 دقیقه ای ، تهیه کننده موسیقی اتاق نشیمن خود را با الهام از سبک قدیمی، پر از هدایا و وسایل کلکسیونر به نمایش می گذارد.

بنی بلانکو و سلنا گومز و شیطونی در خانه

بنی بلانکو و سلنا گومز و شیطونی در خانه

خانه لس آنجلس بنی بلانکو

بلانکو با پیانوی بزرگش. جنا پفلی / خلاصه معماری

او با خنده می گوید: “فقط احساس می کنم انرژی زیادی در این اتاق وجود دارد. اوه خدای من، من شبیه یکی از آن افراد هستم.” “اوه خدای من، این دیوانه است. من از آن آدم ها نیستم… “

من واقعاً به انرژی، مانند، آثار هنری، موسیقی و مکان‌ها اعتقاد دارم و نمی‌دانم، وقتی در این اتاق هستم احساس خوبی به من می‌دهد و می‌توانم به نوعی دنیای بیرون را فراموش کنم. یک ثانیه، و سپس در ثانیه ای که از این اتاق خارج می شوم غرق در اضطراب شوم.”

بنی بلانکو و سلنا گومز و شیطونی در خانه

بنی بلانکو و سلنا گومز و شیطونی در خانه

خانه لس آنجلس بنی بلانکو

اتاق نشیمن بلانکو جنا پفلی / خلاصه معماری

بلانکو می‌گوید یکی از اتاق‌های مورد علاقه‌اش در خانه، آشپزخانه سفید سنگی او است که پر از کتاب‌های آشپزی و تزئینات متنوع است.

او با اشاره به کتاب آشپزی آینده‌اش Open Wide و بسیاری از سرآشپزهای مشهوری که در طول سال‌ها میزبانش بوده است، می‌گوید: «راستش، این اتاقی است که ما بیشترین زمان را در آن می‌گذرانیم.

سلنا گومز نامزدش بنی بلانکو و کتاب آشپزی جدیدش را در آغوش زیبا جشن می گیرد: «So Proud»

در یک کلیپ دیگر، این ترانه سرا که در طول زندگی حرفه ای خود با هنرمندانی از جمله اد شیران، کیتی پری، کشا، بریتنی اسپیرز، ریحانا، کانیه وست، ویکند و جاستین بیبر کار کرده است، در مورد رابطه خود با سلنا گومز صحبت می کند. 

او در مورد گومز 31 ساله می گوید: “نامزد من در واقع فقط یک نوشیدنی می نوشد، مهم نیست که چه باشد.”

بنی بلانکو و سلنا گومز و شیطونی در خانه

بنی بلانکو و سلنا گومز و شیطونی در خانه

خانه لس آنجلس بنی بلانکو

ایستگاه بار بلانکو جنا پفلی / خلاصه معماری

بلانکو همچنین مجموعه مشروبات خود را تا میلاد مسیح به نمایش می‌گذارد، از جمله آماروهای خانگی که «مزه‌ای شبیه شکلات» دارند، و حتی دارایی ارزشمند او: یک اجاق پیتزای آجری عظیم از گوزنی که روی آن نوشته شده است: «بلانکو».

او می‌گوید: «من از آن دسته افرادی هستم که وقتی دوستی به خانه من می‌آید و می‌گوید: «اوه، من واقعاً این یک آمارو را دوست دارم». دفعه بعد که می آیند، سعی می کنم مطمئن شوم که مثلاً یک بطری یخ در انتظار آنها باشد. مثلاً ژله از شکم کسی شلیک می‌کند.”

بلانکو و گومز در اوایل دسامبر به طور علنی رابطه عاشقانه خود را تایید کردند ، اما قبل از شروع قرار ملاقاتشان در ژوئن 2023، سال ها یکدیگر را می شناختند. در اوایل سال 2019، آنها در موزیک ویدیوی آهنگ Tainy و J Balvin “I Can’t Get Enough” همکاری کردند. “

در مورد اقامتگاه عجیب و غریب و در عین حال راحت خود در لس آنجلس، می گوید امیدوار است که مهمانانش بتوانند علیرغم ویژگی های طراحی دیوانه کننده احساس کنند که در خانه هستند.

بلانکو در مقاله مجله درباره خانه‌اش اذعان کرد: «من می‌دانم خانه شلوغ است. “یک بار، یکی از دوستان به من گفت، “من دوست دارم به خانه شما بیایم زیرا احساس می کنم می توانم خود را رها کنم و خود واقعی خودم باشم.” این دقیقاً همان چیزی است که من اینجا برای آن می روم.”

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع، مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *