آرایش جدید، آرایش ساده،آرایش صورت، آرایش چشم
0

بهترین سالن عروس رشت- معرفی 12 سالن برتر رشت

بهترین سالن عروس رشت- معرفی 12 سالن برتر رشت

بهترین سالن عروس رشت- معرفی 12 سالن برتر رشت

شبی که برای تمام عمر به یادگار می‌ماند و شما در آن ستاره‌ی درخشان جمع هستید، بی‌تردید شبی است که برای همه مهم است. همه دختران دوست دارند که در شب عروسی، به بهترین ورژن خود تبدیل شوند.

بهترین سالن عروس رشت- معرفی 12 سالن برتر رشت

بهترین سالن عروس رشت- معرفی 12 سالن برتر رشت

به همین خاطر هم هست که همه برای این شب رویایی، در جستجوی بهترین سالن عروس رشت هستند. مقصود از سالن عروس رشت، جایی است که بتواند تمام نیازهای ممکن برای زیباتر شدن شما را به بهترین شکل ممکن برآورده کند.

ما در این مطلب، فهرستی از 12 سالن تخصصی عروس در رشت را فراهم آورده‌ایم و بهترین سالن عروس گلسار رشت را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین سالن عروس رشت- معرفی 12 سالن برتر رشت

بهترین سالن عروس رشت- معرفی 12 سالن برتر رشت

بهترین سالن عروس رشت

وقتی درباره بهترین سالن عروس صحبت می‌کنیم، مقصودمان جایی است که در تمام خدمات مربوط به زیبایی، بهترین باشد.

تنها در این صورت است که می‌توانید بهترین نتیجه را انتظار داشته باشید. به همین خاطر هم فهرست بهترین سالن عروس رشت را با نخستین انتخاب تمام دختران رشت آغاز می‌کنیم:

 

1. سالن زیبایی تیکا

سالن زیبایی تیکا یک مرکز تخصصی مو در رشت است که در بلوار استاد معین رشت واقع شده و یکی از مجهزترین و مدرن‌ترین مراکز تخصصی مو در شمال کشور به شمار می‌رود. این مرکز که بیش از 15 سال سابقه تدریس رسمی فنی حرفه‌ای را نیز دارد، خدمات زیر را به صورت لاین‌های تخصصی و مجزا به مراجعین خود ارائه می‌دهد:

رنگ مو

خدمات مربوط به حوزه مو در این سالن زیبایی، در بالاترین سطح کیفی ممکن انجام می‌گیرد. از این رو هر نوع رنگ و لایت مو نیز توسط حرفه‌ای ترین هنرمندان این حوزه، برای مراجعین انجام می‌پذیرد. رنگ موهای این لاین، همگی از برندهای معتبر جهانی هستند و ترکیب رنگ مو در حضور زیباجویان عزیز انجام می‌گیرد.

احیای مو

کلیه خدمات کراتین، پروتئین و بوتاکس مو با بهترین محصولات سطح یک جهانی و مدرن‌ترین دستگاه‌های تخصصی این حوزه، توسط متخصصان آموزش دیده و حرفه‌ای انجام می‌گیرد. مواد اولیه و شامپوهای این لاین همگی از برندهای معتبر و معروف جهانی هستند.

کوتاهی مو

بهترین سالن برای کوتاهی مو در رشت بی‌تردید سالن زیبایی تیکا است. متخصصین کوتاهی این مجموعه با آگاهی به علم پیتاژ و آشنایی با انواع مورفولوژی صورت، می‌توانند دقیق‌ترین کوتاهی‌های متناسب با هر فرد را انجام دهند. آشنایی با انواع مو و ساختارهای مختلف مو، می‌تواند نقش مهمی در انجام یک کوتاهی دقیق داشته باشد. اگر موی شما دارای قلق‌های خاصی است که باعث می‌شود نتوانید به سادگی به هر مجموعه‌ای اعتماد کنید، می‌توانید با خیالی آسوده خود را به دست متخصصان کوتاهی مو سالن زیبایی تیکا بسپارید.

عروس

از جمله مهم‌ترین خدمات مجموعه تیکا که آن را به بهترین سالن عروس در رشت تبدیل می‌کند، خدمات متنوعی است که با بهترین کیفیت برای آرایش عروس انجام می‌دهند. تمام فرآیند پاکسازی پوست، رنگ مو، شینیون، آرایش صورت، ترمیم یا کاشت مژه، طراحی و ژلیش یا لمینیت ناخن و نصب تاج عروس، همگی در این مجموعه با بهترین کیفیت و به صورت یک پکیج کامل ارائه می‌شود. اگر می‌خواهید که در شب عروسی خود مانند نگینی در میان جمع بدرخشید، بی‌تردید کافی است که از پکیج زیبایی عروس سالن زیبایی تیکا بهره‌مند شوید.

آموزش

آموزش در سالن زیبایی تیکا قدمتی طولانی دارد و با مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه‌ای کشور انجام می‌گیرد. آموزش تخصصی به صورت لاین‌های جداگانه آموزش و به کمک اساتید متخصص هر رشته انجام می‌شود و در پایان دوره، مدارک معتبر بین‌المللی قابل ترجمه نیز به هنرجویان اعطا می‌شود. بسیاری از سالن‌های زیبایی فعال در رشت، دوره آموزشی خود را در مجموعه تیکا گذرانده‌اند و امروز به عنوان یکی از برندهای زیبایی در رشت، به شهرت رسیده‌اند.

آدرس: رشت، گلسار، استاد معین، خیابان پروفسور رضا، بالای خشکشویی مرجان، طبقه دوم

شماره تماس: 33770682-013

برای مشاهده تصاویر بیشتر و کسب مشاوره رایگان به لینک مراجعه نمایید.

 

2. خانه عروس

سالن زیبایی خانه عروس در رشت، یکی دیگر از مجموعه‌های تخصصی برای آماده‌سازی عروس در شب عروسی است. این سالن که در خیابان وحدت بلوار دیلمان رشت واقع شده، مجموعه گسترده‌ای از انواع خدمات زیبایی پیش از شب عروسی و شب عروسی را به عروس‌های گرامی ارائه می‌دهد.

3. کاخ عروس

در فهرست بهترین سالن عروس گلسار رشت می‌توانیم به سالن زیبایی کاخ عروس نیز اشاره کنیم. این سالن که به عنوان آموزشگاه رسمی سازمان فنی حرفه‌ای نیز شناخته می‌شود، خدمات متنوع و تخصصی حوزه زیبایی را با لاین‌هایی مختلف و موازی یکدیگر ارائه می‌دهد. در این سالن زیبایی می‌توانید تمام آنچه برای بهترین شدن در روز عروسی خود نیاز دارید در یک‌جا در دسترس داشته باشید.

4. مریم شایانفر

یکی دیگر از سالن‌های زیبایی معروف رشت که به خصوص در حوزه آرایش عروس از حسن شهرت بالایی برخوردار است، سالن زیبایی مریم شایان فر است. این مجموعه به عنوان یک مجموعه تخصصی عروس در رشت شناخته می‌شود و نشانی آن خیابان 111 گلسار است. در این مجموعه تنوع خدمات به صورتی است که می‌توان آن را کامل‌ترین خدمات زیبایی و مراقبتی تخصصی برای عروس‌ها دانست.

5. شیدا بیوتی

شیدا عسکرپور یکی دیگر از میکاپ آرتیست‌های تخصصی عروس در رشت است که سالن زیبایی وی در گلسار رشت واقع گردیده و خدمات متنوعی برای آماده‌سازی عروس‌ها ارائه می‌دهد. خدمات لیفت ابرو و مژه، میکروبلیدینگ، کاشت مژه، پاکسازی پوست، خدمات ناخن، شینیون، میکاپ تخصصی عروس، کوتاهی مو، رنگ و لایت و… همگی بخشی از خدمات این مجموعه به شمار می‌روند.

6. لبنا

یکی دیگر از مراکز زیبایی در رشت که در آرایش عروس از حسن شهرت برخوردار است، سالن زیبایی لبنا است. این مجموعه واقع در میدان توحید رشت، با وجود آن که خود را یک مرکز تخصصی عروس معرفی نمی‌کند، اما تمام خدمات تخصصی لازم برای آماده سازی عروس را به صورت پکیج ارائه می‌دهد و از قضا به دلیل تخصص و خبرگی همکاران در این سالن، از حسن شهرت مطلوبی نیز برخوردار گردیده است.

 

7. شهیرا

سالن عروس با شکوه شهیرا واقع در بلوار گیلان رشت، یکی دیگر از سالن‌های فهرست بهترین سالن عروسی در رشت است که در این مطلب به آن می‌پردازیم. مجموعه شهیرا از گرد هم آمدن متخصصان خدمات مختلف زیبایی ایجاد گردیده و تمامی خدمات مربوط به میکاپ عروس را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. همچنین این مجموعه با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی نیز می‌کند و مدرک معتبر قابل ترجمه نیز در پایان دوره به هنرجویان خود اعطا می‌کند.

8. شیفون

سالن زیبایی شیفون که بسیاری آن را با نام سالن زیبایی آیدا مقدمی می‌شناسند، در خیابان 111 گلسار رشت واقع شده و خدمات متنوع زیبایی را به صورت لاین‌های تخصصی مختلف ارائه می‌کند. یکی از لاین‌های تخصصی و معروف این مجموعه، خدمات میکاپ عروس است که به صورت پکیج‌های تخصصی و متنوع ارائه می‌شود و در کنار آن، آموزش رسمی با ارائه مدارک بین‌المللی نیزدر این مجموعه انجام می‌‌گیرد.

9. عروس ایران

در فهرست بهترین سالن عروس رشت، نمی‌توان به مجموعه عروس ایران نپرداخت. مجموعه‌‌ای بزرگ و مجهز در انتهای خیابان 124 گلسار که به صورت تخصصی بر روی کلیه خدمات میکاپ عروس کار می‌کند. سالن عروس ایران یکی از گزینه‌های مشهور در رشت است که بسیاری از افراد آن را برای خدمات عروس می‌شناسند و البته هدف این مجموعه نیز کار تخصصی در همین حوزه است. این مجموعه در کنار خدمات خود، آموزش لاین‌های مختلف با ارائه مدارک رسمی را نیز انجام می‌دهد که به صورت دوره‌های پراکنده برگزار می‌گردند.

10. ایده آل

یکی دیگر از سالن‌های زیبایی رشت گلسار که به عنوان سالن زیبایی عروس شناخته می‌شود، سالن زیبایی ایده‌آل است. سالن زیبایی ایده‌آل، واقع در خیابان 143 بلوار سمیه رشت، به صورت تخصصی بر روی میکاپ عروس و کلیه خدمات جانبی برای روز عروسی تمرکز دارد و با وجود لاین‌های متنوع سالن، میکاپ عروس آن همواره شلوغ‌ترین و معروف‌ترین لاین کاری این مجموعه به شمار می‌رود.

11. الهه رحیمیان

سالن زیبایی الهه رحیمیان واقع در بلوار دیلمان رشت، یکی دیگر از بهترین سالن عروس گلسار رشت است که به صورت تخصصی بر روی خدمات زیبایی و میکاپ عروس می‌پردازد. البته حسن شهرت الهه رحیمیان به عنوان یک میکاپ آرتیست چیزی فراتر از لاین عروس است؛ اما در حال حاضر یکی از شلوغ‌ترین لاین‌های این مجموعه نیز لاین خدمات عروس آن به شمار می‌رود.

12. لنا

سالن زیبایی لنا به عنوان مرکز تخصصی گریم عروس در رشت، آخرین سالن از فهرست بهترین سالن عروس در رشت است که در این مطلب به آن‌ها پرداختیم. این سالن زیبایی، واقع در بلوار سمیه گلسار رشت، یکی از سالن‌های مشهور و محبوب است که لاین تخصصی میکاپ عروس و دیگر خدمات این حوزه را نیز ارائه می‌کند. همچنین سالن زیبایی لنا با عنوان آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای لیلی گلزار، اقدام به برگزاری دوره‌های تخصصی میکاپ می‌کند و در پایان دوره، مدرک معتبر قابل ترجمه از سازمان فنی حرفه‌ای به هنرجویان خود ارائه می‌کند.

بهترین سالن عروس رشت- معرفی 12 سالن برتر رشت

بهترین سالن عروس رشت- معرفی 12 سالن برتر رشت

جمع بندی

در این مطلب به معرفی 12 عنوان از بهترین سالن عروسی در رشت پرداختیم و خدمات مختلف هر یک را به اختصار توضیح دادیم. انتخاب سالن زیبایی برای آماده شدن در جشن عروسی، می‌تواند برای بسیاری یک چالش مهم به شمار برود. ضمن آن که امروزه همه سالن‌های زیبایی ادعای بهترین بودن دارند. توصیه ما به شما این است که برای اطمینان از انتخاب خود، به سراغ سایت و صفحات این سالن‌ها در فضای مجازی بروید. در این تحقیق می‌توانید با مشاهده نمونه‌ کارهایی که هر سالن از عروس‌های پیشین خود می‌گذارد، با سبک کاری هر یک آشنا شوید و با توجه به خواسته و سلیقه خود، یک گزینه را انتخاب کنید.

رپورتاژ

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع، مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *