آرایش جدید، آرایش ساده،آرایش صورت، آرایش چشم
0

خرید مواد شیمیایی صنعتی اصل!

خرید مواد شیمیایی صنعتی اصل!

خرید مواد شیمیایی صنعتی اصل! مواد شیمیایی صنعتی، یکی از اساسی ترین نیاز پژوهشگران، دانشجویان و آزمایشگاه ها و تولید کنندگان می باشد. اکثر این افراد در زمینه های زیست شناسی، زیست فناوری، داروسازی، شیمی آنالیز، شیمی آلی و معدنی، شیمی دارویی، نانو تکنولوژی و صنایع شیمیایی مشغول به فعالیت هستند. معیار اصلی انتخاب مواد کیفیت و قیمت آن است.

سوالی که برای اکثر صنایع که به مواد شیمیایی نیاز دارند پیش می آید. این سوال این است که مواد شیمیایی اصل را از کجا بخرم ؟ بنابراین خواندن این مطلب را برای یافتن پاسخ سوالتان توصیه می کنم. تا انتهای مطلب همراه، ایران مول باشید.

ماده شیمیایی چیست ؟ 

ماده شیمیایی (به انگلیسی : Chemical substance)، یک ماده ساده، ترکیب شیمیایی یا آلیاژ است. این ماده، حالتی از ماده به شمار می آید که ترکیب شیمیایی و ویژگی های ثابتی دارد. بدون شکستن پیوند شیمیایی، با استفاده از روش های فیزیکی به اجزا دیگر، تجزیه نمی شود. 

یک ماده شیمیایی شکل منحصر به فردی از ماده با ترکیب شیمیایی ثابت و خواص مشخصه است. مواد شیمیایی ممکن است به شکل یک عنصر یا ترکیبات شیمیایی باشند. اگر بتوان دو یا چند ماده شیمیایی را بدون واکنش با هم ترکیب کرد، ممکن است یک مخلوط شیمیایی تشکیل دهند. اگر مخلوطی برای جداسازی یک ماده شیمیایی به میزان دلخواه جدا شود، ماده به دست آمده از نظر شیمیایی خالص است.

مواد شیمیایی می توانند در چندین حالت فیزیکی یا فاز مختلف (مانند جامدات، مایعات، گازها یا پلاسما) بدون تغییر ترکیب شیمیایی خود وجود داشته باشند. مواد در پاسخ به تغییرات دما یا فشار بین این فازهای ماده انتقال می یابند. برخی از مواد شیمیایی را می توان با واکنش های شیمیایی ترکیب یا به مواد جدید تبدیل کرد. گفته می شود مواد شیمیایی که این توانایی را ندارند بی اثر هستند.

آب خالص نمونه ای از یک ماده شیمیایی است که دارای ترکیب ثابتی از دو اتم هیدروژن است که به یک اتم اکسیژن (یعنی H2O) پیوند دارند. نسبت اتمی هیدروژن به اکسیژن در هر مولکول آب همیشه 2:1 است. آب خالص نزدیک به 100 درجه سانتیگراد (212 درجه فارنهایت) بجوش می آید. این ماده، نمونه ای از یکی از ویژگی های مشخص کننده آن است. سایر مواد شیمیایی قابل توجه عبارتند از الماس (شکلی از عنصر کربن)، نمک خوراکی (NaCl؛ یک ترکیب یونی) و شکر تصفیه شده (C12H22O11؛ یک ترکیب آلی).

درجه خلوص و کیفیت تولید مواد شیمیایی 

مواد شیمیایی و آزمایشگاهی رکن اصلی و اساسی هر آزمایشگاه برای پروژه های آزمایشگاهی تحقیقاتی در حوزه های مختلف علوم زیستی و شیمی هستند،تولید کنندگان مواد شیمیایی در سراسر جهان، ماده شیمیایی را در گرید ها و درجه خلوص های متفاوت مانند گرید آزمایشگاهی، بیولوژی، کشت سلولی، آنالیزی، کروماتوگرافی، دارویی و … تهیه و تولید می کنند. این تولید با کارآیی مواد شیمیایی در ارتباط است.

چگونه خلوص و کیفیت مواد شیمیایی را متوجه شویم ؟ 

ماده شیمیایی اصل و با کیفیت، ماده ای است که در هر نوع گرید و درجه خلوص دارای مشخصات فنی استاندارد و ویژگی های فیزیکی و شیمیایی معین دارد. (فرمول شیمیایی، دمای ذوب- جوش، انحلال پذیری- فرمولاسیون، دانسیته و ….) اخیرا، مواد شیمیایی زیادی تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این موضوع این مواد شیمیایی و آزمایشگاهی نقش اساسی در تولید و آزمایش محصولات دارویی، تجهیزات پزشکی، محصولات زیستی بر پایه سلول و بافت و بسیاری دیگر از محلول های مرتبط  را برعهده دارند، که می توان به عنوان اساسی ترین و عمده ترین پایه تولید از آنها عنوان کرد. حال که در مورد مواد شیمیایی صحبت شد. لازم است با کاربردترین انواع آن آشنا شوید.

پرکلرواتیلن

تتراکلرواتیلن (Tetrachloroethylene) که با نام سیستماتیک تتراکلرواتن یا پرکلرواتیلن و مخفف‌هایی مانند “perc” (یا “PERC”) و “PCE” نیز شناخته می‌شود، یک کلروکربن با فرمول Cl2C=CCl2 است. این یک مایع بی رنگ است که به طور گسترده برای تمیز کردن خشک پارچه ها استفاده می شود، از این رو گاهی اوقات به آن “مایع خشک شویی” می گویند. از آن به عنوان یک پاک کننده ترمز خودرو نیز استفاده می شود. بوی شیرین و تند ملایمی دارد که توسط اکثر افراد با غلظت 50 ppm قابل تشخیص است.

خرید مواد شیمیایی صنعتی اصل!

خرید مواد شیمیایی صنعتی اصل!

کاربرد و موارد استفاده از آن

تتراکلراتیلن یک حلال غیرقطبی عالی برای مواد آلی است. در غیر این صورت، فرار، بسیار پایدار و غیر قابل اشتعال است و سمیت کمی دارد. به این دلایل، از دهه 1930 به طور گسترده در خشکشویی در سراسر جهان استفاده می شود. شیمیدان سیلویا استوسر (1901-1991) پیشنهاد کرد که تتراکلراتیلن در تمیز کردن خشک به عنوان جایگزینی برای حلالهای تمیز کننده خشک بسیار قابل اشتعال مانند نفتا استفاده شود.

همچنین برای چربی زدایی قطعات فلزی در صنایع خودروسازی و سایر صنایع فلزکاری، معمولاً به صورت مخلوط با سایر کلروکربن ها استفاده می شود. در برخی از محصولات مصرفی از جمله پاک کننده های رنگ، مواد آئروسل و پاک کننده های لکه دیده می شود.

خطرات 

سمیت تتراکلراتیلن بسیار کمتر از سایر حلال های کلردار است. سمیت حاد و مزمن تتراکلراتیلن متوسط تا کم است. گزارش‌های آسیب انسانی با وجود استفاده گسترده از آن در تمیز کردن خشک و چربی‌زدایی غیرمعمول است.

علیرغم مزایای تتراکلرواتیلن، بسیاری خواستار جایگزینی آن، در مصارف تجاری هستند. این ماده به‌عنوان یک ماده سمی برای کبد، کلیه، تولید و مثل و یک «سرطان‌زای شغلی بالقوه» توصیف شده است.

شدیدترین عوارض جانبی تهوع و استفراغ ناشی از تحریک مجرای معده بود.

گاز r22

گاز R22 یک گاز بی رنگ، غیرقابل اشتعال و نسبتا بی بو است که با انواع روغن پلی ال استر و روغن آلکیل بنزین سازگاری دارد. این گاز جز دسته گازهای گلخانه ای قرار می گیرد. در سیلندر کپسول هایی به جرم 13.6 کیلوگرم و به رنگ سبز روشن بسته بندی می شود. 

 

بهترین جایگزین برای فریون R-22 معمولاً R-407c است. این مبرد نسبت به R-22 دارای تلفات بسیار کم (0 تا 5٪) است و از بسیاری از مبردهای جایگزین R-22 ارزانتر است.

خرید مواد شیمیایی صنعتی اصل!

خرید مواد شیمیایی صنعتی اصل!

گاز r134

تترافلورواتان با عنوان گاز R134 یک نوع گاز مبرد از خانواده  هیدروفلوروکربن (HFC) است که در سیستم‌های تهویه مطبوع و یخچال‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. این گاز، در گذشته به عنوان جایگزین گاز مبرد R12 تولید و به بازار عرضه شده است. انواع برندهای معروف و شناخته شده آن، عبارتند از :

  • گاز R134a ایسکون
  • گاز R134a کولیب
  • گاز R134a هانیول آمریکا
  • گاز R134a فروژن انگلیس
  • گاز مبرد R134a مکزیکم
  • گاز مبرد R134a استارگت
  • گاز مبرد R134a هارپ
خرید مواد شیمیایی صنعتی اصل!

خرید مواد شیمیایی صنعتی اصل!

کاربرد و موارد استفاده از آن

گاز R134a در موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد.

  • به عنوان مبرد در سیستم‌های تبرید تراکمی
  • صنایع پلاستیک
  • داروسازی
  • گاز تمیز کننده
  • در سیستم‌های خنک‌کننده رایانه‌ها

مواد شیمیایی اصل از کجا بخریم ؟

ایران مول، یکی از بزرگترین واردکنندگان مواد اولیه مورد نیازتان در ایران است. شما می توانید مواد صنعتی مورد نیاز خود را به سهولت آنلاین، تلفنی یا حتی حضوری نیز از ما تهیه بفرمایید. با ما خریدی آسان را تجربه کنید.

ایران مول، فروشنده و تامین کننده مواد اولیه شیمیایی در موارد زیر است.

  1. مواد شیمیایی متیلن کلراید- ایزوپروپیل الکل – ایزوسیانات – و …
  2. مواد صنعت کفش
  3. صنعت پلی اورتان
  4. انواع روغن های دی او پی
  5. انواع گازها آر 22 ، آر 134 ، و …

مزایای خرید مواد شیمیایی از ایران مول

  • بهره مندی از بهترین قیمت ها (وارد کننده اصلی هستیم. بدون واسطه خرید کنید.
  • دریافت محصول در کمترین زمان ممکن
  • ارائه مواد مطابق با برگه آنالیز
  • خرید و پشتیبانی

خرید مواد شیمیایی اصل از ایران مول

همان طور که در بالا ذکر شد، مواد شیمیایی صنعتی مختلفی در صنایع مختلف کاربرد دارند. صنعتگران و تمامی افراد به حجم بالایی از این مواد چه در صنعت و چه زندگی روزمره خود احتیاج دارند. در این راستا ایران مول اقدام به ارائه واردات، تامین و پخش مواد اولیه صنعتی با کیفیت در حوزه صنعت کفش، پلی اورتان، ابر و اسفنج در کشور کرده است. شما می‌توانید مواد اولیه صنعت خود را (صنعتی، غذایی، دارویی، تصفیه آب و غیره) با کمترین قیمت از ما، ایران مول (www.iranmol.com) تهیه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و فروش انواع مواد شیمیایی صنعتی اصل و با کیفیت با شماره ۰۹۱۲۶۵۴۲۳۱۴ در ارتباط باشید. 

رپورتاژ

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع، مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *