آرایش جدید، آرایش ساده،آرایش صورت، آرایش چشم
0

می دونستی خط چشم روشن ترند آرایشی سال است!

خط چشم روشن

می دونستی خط چشم روشن ترند آرایشی سال است!

خط چشم روشن

خط چشم روشن

Did you know that eyeliner is the brightest makeup of the year

میکاپ ارتیست های مشهور و سلبریتی میگویند خط چشم روشن ترند آرایشی سال است (۳۱ مارچ ۲۰۲۲/ وریتی کلارک/ ۰ کامنت)

بله شما میتوانید -و باید- خط چشم روشن بزنید. خط چشم با رنگ هایی مانند ابی روشن، سبز، بنفش و صورتی استفاده کنید، جدا از اینکه چند سال دارید. ارایشگران ما بهترین خط چشم ها را انتخاب کرده اند و به شما نشان میدهند که چگونه از آن‌ها استفاده کنید.

انواع خط چشم، بهترین خط چشم، خط چشم ساده، خط چشم دیجی کالا،
قیمت خط چشم، خط چشم مایع، خط چشم مدادی، خط چشم ماژیکی رنگی،

می توانید نام این پدیده را تاثیر ارایش سریال یوفوریا بگذارید اما ظاهرهای درخشان، جسورانه و زیبا در حال حاضر همه جا هستند.

بیشتر بدانید:

آموزش خط چشم و سایه چشم – ویدیو

از افزودن جواهر به صورت خود تا استفاده از اکلیل برای رفتن به محل کار، ترند های آرایشی سال ۲۰۲۲ همه در راستای خوش گذراندن هستند و ما صادقانه از این پدیده حمایت میکنیم.

خط چشم رنگی در ترند ارایش ماکسیمالیست قرار میگیرد و بوتس از ان به عنوان ۵ ترند مهم زیبایی در سال ۲۰۲۲ یاد میکند. آنها می گویند که کمال گرایی را فراموش کنید، امروزه همه چیز در مورد شادی ، سیال بودن و بیان خود با استفاده از رنگهای نئونی و “چشم های هنری” است.

ما میدانیم که چقدر سخت است که شما را از عادت استفاده از خط چشم سیاه و روتین خود دور کنیم. ما متوجهیم، لکه ای از رنگ سرمه ای بر بروی چشم خود برابر است با شکوه ظاهری بزرگسالانه. و همچنین میدانیم که شما سال ها تلاش کرده اید تا بالاخره خط چشم مایع گربه ای خود را به  بهترین شکل بکشید. اما بگذارید تا شما را قانع بکنیم که خط چشم رنگی همان محصول آرایشی است که اکنون به ان نیاز دارید.

تنها یک کلمه کار را تمام میکند، زندیا. ستاره ی سریال یوفوریا در اولین نمایش فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست، او خوبی خط چشم ابی متالیک خود را با خطوط گرافیکی سیاه و سفید پوشانده بود. زندیا به قدری زیبا شده بود که همه ی ما به سرعت در گوگل سرچ کردیم ‘چگونه از خط چشم ابی استفاده کنیم’.

زندیا کار کردن با مداد چشم را به خوبی بلد است و در اینستاگرام خود گفته که هر از چند گاهی ارایش خود را خودش انجام میدهد مانند ارایش سبز/طوسی چشمی که در مراسم اسکار ۲۰۲۲ پوشیده بود.

خط چشم روشن

خط چشم روشن

در فروشگاه اینترنتی نت پورتر، آنها به این میل برای درخشان کردن آرایش ما (چشمان)، “زیبایی دوپامین” می گویند. ایده این است که وقتی از رنگ های شاد استفاده می کنید، روحیه شما را نیز تقویت می کند.

این سایت گزارش کرده است که خریداران رنگ‌های خط چشم رنگین‌کمان، صورتی و بنفش و حتی نارنجی را نسبت به خط چشم سنتی‌تر مشکی و قهوه‌ای انتخاب می‌کنند.

اگر هنوز متقاعد نشده‌اید و فکر می‌کنید که رنگ های رنگین‌کمان باید به نسل های جوان تر سپرده شود، آرایشگر الکس ریدر پیشنهاد می‌کند رنگ آبی یا سرمه‌ای را امتحان کنید تا کم کم به خط چشم رنگی عادت کنید. برای یافتن اینکه کدام رنگ را با رنگ چشمتان ترکیب کنید، ادامه مطلب را بخوانید.

ما این ارایش بر روی جودی ویتیکر بازیگر ۳۹ ساله توسط ارایشگر ناتالی النی را که با استفاده از محصولات ارایشی کی وی دی خط چشم و ابرو بیوتی سوپر پرومید ویگن انجام شده را میپسندیم.

خط چشم روشن

خط چشم روشن

(تصویر مربوط به جودی ویتیکر- ارایشگر ناتالی النی)

چرا از ارایش سبز رنگ هیلی بیبر الهام نگیریم؟ (تصویر پایین چپ) ارایشگر، نیکی ولف، از سایه چشم رنگین کمانی بر روی پلک مدل استفاده کرده و سپس با خط چشم سبز پررنگ دور چشمانش را خط کشیده است.

نتیجه چه شد؟ درخششی فوق العاده شیک. سوپراستار تیک‌تاک ادیسون ری (تصویر پایین راست) از خط چشم ابی اسمانی بر روی پلک خود استفاده کرده است.

خط چشم روشن

خط چشم روشن

(هیلی بیبر ادیسون ری- خط چشم ابی)

حالا که متقاعد شدید رنگ خط چشم خود را عوض کنید چگونه بفهمید کدام رنگ بیشتر به شما میاید؟ ما از بهترین میکاپ ارتیست های خود خواستیم تا نکات مهم را با شما در اشتراک بگذارند.

کدام خط چشم رنگی به رنگ چشم شما میاید؟

زمانی که صحبت از ارایش کردن میشود، تنها قانون سفت و سختی که وجود دارد این است که خوش بگذرانید و خودتان را ابراز کنید. اما اگر میخواهید چشم هایتان را شاخص تر کنید در ادامه ترکیب رنگی هایی اورده شده که در کنار هم جلوه ی زیباتری دارند.

ایا آن چرخ های رنگی در مدرسه را بخاطر دارید که روی ان ها نشان میدادیم که رنگ های متضاد مکمل هم هستند؟ الکس ریدر راهکار مشابهی را برای انتخاب رنگ خط چشم پیشنهاد میدهد: “راهی هوشمندانه و مطمئن برای شروع به بازی کردن با رنگ است زیرا میدانید که دارید از رنگ هایی استفاده میکنید که به شما میایند. ” اما شما مجبور نیستید صرفا از رنگ های متضاد استفاده کنید. در ادامه رنگ هایی اورده شده که با رنگ چشم شما ترکیبی مناسب خواهند ساخت.

بهترین رنگ خط چشم برای چشمان ابی چیست؟

از رنگی استفاده کنید که از طیف نارنجی باشد. قرمز، اجری، مسی، و هلویی رنگ ابی را بسیار خاص میکنند.  اما اگر بخواهیم از راهکار چرخ رنگی استفاده بکنیم، ریدر میگوید یکی از رنگ های مورد علاقه اش که بر روی چشمان ابی استفاده میکند، خود رنگ ابی یا سرمه ایست. چرا؟ او میگوید: “این ترکیب یک تضاد هوشمندانه است و به دلیل اینکه از یک طیف رنگی میاید به رنگ عمق میدهد. ”

بهترین رنگ خط چشم برای چشمان سبز

از یک رنگ کاملا متضاد مانند بنفش استفاده کنید تا چشم هایتان بارز تر شوند. رنگ های طلایی و برنز هم ترکیباتی زیبا بوجود میاورند.

بهترین رنگ خط چشم برای چشمان قهوه‌ای

بهترین انتخاب شما رنگ های گرم میباشند. رنگ هایی مانند طلایی مایل به زرد، سبز زیتونی و صورتی مایل به نارنجی. برای ترکیبی منحصربفرد میتوانید از ابی لاجوردی استفاده کنید که به چشمان قهوه ای میاید.

دوست دارید یک مرحله جلوتر بروید؟ ناتالی النی میکاپ ارتیست پیشنهاد میکند که از خط چشمی استفاده کنید که کمی براق است. او میگوید: “خطی براق به هر رنگی میاید زیرا نقاط تیره و روشن ایجاد میکند و به چشم بعد میدهد. ”

ریدر پیشنهاد میکند که رنگ یا بر روی خط اب چشم خود بکشید یا مدل چشم گربه ای را در داخل و بیرون چشمان خود ترسیم کنید.

چگونه جدای از سن خود خط چشم رنگی بزنید.

النی به ما میگوید که نکته ی مهم برای خط چشم رنگی خوب داشتن انتخاب جنس مناسب است.

او ادامه میدهد: “برای پوست افراد سن بالاتر جنسی کرمی بسیار مناسب است، مانند مداد خط چشم. برای پوست های کمی چرب، خط چشمی با فرمولاسیون مایع و دوام بالا مناسب است”

النی طرفدار خط چشم

است. این محصول ۱۶ پوند قیمت دارد و کل روز بر روی پوست دوام میاورد.

هدا بیوتی

هدا بیوتی

ویکی هنری، ارایشگر، میگوید: “برای کشیدن خطوط گرافیکی مطمئن شوید که نوک مداد شما به خوبی تراشیده شده و تیز است تا بتواند جزئيات را به درستی رسم کند.” ویکی محصولات خط چشم اوربن دیکی به نام ۷/۲۴ به قیمت ۱۶ پوند را پیشنهاد میکند. این محصولات با ویتامین E، روغن جوجوبا و روغن پنبه دانه تولید شده‌اند و آن‌ها را بسیار نرم می‌کند تا هر بار برای داشتن خطی دقیق روی چشم سر بخورند.

اوربن دیکی

اوربن دیکی

چگونه بر روی چشمان پلک‌افتاده خط چشم رسم کنید.

ما قبلا گفته ایم و حالا نیز دوباره میگوییم که هر کسی میتواند خط چشم بزند. ریدر میگوید:” نکته ی مهم این است که بدانید چگونه بر اساس حالت چشم خود، خط چشم را ترسیم کنید.

اگر چشمانی با پلک افتاده دارید روی قسمت بیرونی چشم تمرکز کنید و از خطوط خشن اجتناب کنید، در عوض شدت رنگ را روی خط مژه تشدید کنید و با هم بلند کنید. اما اگر با خط چشم رنگی بر بالای چشم خود راحت نیستید راه دیگری نیز وجود دارد، شما میتوانید رنگ را زیر خط مژه پایین خود متمرکز کنید”

هنری با ریدر موافق است و میگوید تاکتیک او برای پلک افتاده این است که سایه ای طبیعی بر روی پلک قرار میدهد و سپس بر روی خط مژه، خط چشم رنگی را رسم میکند.

ناتالی النی طرفدار خط چشم کمرنگ طوسی بر روی خط اب چشم است. اگرچه که طوسی رنگی خنثی است ولی از رنگ کلاسیک قهوه ای و مشکی، جذاب تر است.

در این ویدیو ناتالی درحال استفاده از مداد چشم نود به رنگ زغالی از نیچورز کانتور به قیمت ۹ پوند است. او میگوید:” قرار دادن خط چشم طوسی، چشم را نرم تر از خط چشم مشکی میکند. ریمل زیادی بزنید و دوباره خط چشم را برای تاثیر بیشتر اعمال کنید.

این خط چشم به هر رنگ پوستی میاید. اگر خط چشم را بر خط مژه پلک پایینی خود بمالید هم جلوه زیبایی پیدا میکند. اگر میخواهید ظاهری دراماتیک تر داشته باشید به جای خط چشم قهوه ای که من در ویدیو استفاده کردم از خط چشم طوسی در راستای خط مژه پلک پایینی استفاده کنید. ”

چشمان ارایش شده توسط ناتالی النی برای ظاهر مهمانی راحت. رنگ سرمه ای بر روی خط مژه کشیده شده و تا روی پلک ادامه پیدا میکند. خط مشکی ظریف در امتداد مژه ها و خط اسپند یا خاکستری در خط آب برای کنتراست کشیده شده است.  رنگ مسی متالیک در وسط زده شده تا به چشمان حالتی خاص بدهد.

(ارایش برای تولد. جادوی ارایش. کار ارایش. پورتفولیو ارایش. استایل شیک. ایده گرفتن برای ارایش. راهنمای ارایش کردن. چشم قهوه ای دودی. چشم دودی قهوه ای. چشم دودی ملایم. ارایش دودی چشم. ظاهر چشم دودی. راهنمای اعمال چشم دودی. میکاپ هنر من است. فور یو پیج. اهنگ فرایدای از فریک اسلاگ و نیکو)

 

تصویر از بیس سایه به نام پرو پرایم اسماج پروف از

نارس

نارس

اما وقتی صحبت از انتخاب فرمولاسیون درست میشود، خط چشم مایع اولین انتخاب شماست. ریدر اشاره میکند: “خط چشم کرمی یا ژل میتواند به خوبی روی پلک افتاده حرکت کند و حالتی محو ترسیم کند.”

چگونه با وجود چین و چروک بر روی چشم خود خط چشم ترسیم کنید.

همه ی ما در اطراف چشمان خود خط و خطوطی داریم و این نباید دلیلی باشد که شما را از زدن خط چشم رنگی مطلوبتان بازدارد. اگر با وجود داشتن چین و چروک میخواهید خط چشم بزنید ریدر پیشنهاد میدهد که بر اساس حالت چشم خود خطوط را رسم کنید و از خطوط خشن پرهیز کنید.

او میگوید: “اگر دور و بر چشمانتان صاف نیست ممکن است سخت باشد که خط چشم بالی رسم کنید. به جای ان از خط چشم استفاده کنید تا حالت بال را بر چشم خود ترسیم کنید. خط چشم را به بالا بکشید و از به پایین کشیدن خط چشم پرهیز کنید. اینگونه چشم خودتان را بدون مشخص کردن چین و چروک پوست شاخص میکنید.”

با خط چشم رنگی چه نوع ارایشی بکنید

هر چه دلتان میخواهد! ادیسون ری خط چشم ابی اسمانی خود را با گلاس لب صورتی، ابروهای صابونی و مقدار زیادی از بلاش اعمال کرد.

برای النی همه چیز به مژه ها ختم میشود. او میگوید: “یک ریمل سیاه غلیط هر رنگی که بزنید را شاخص میکند. و هنگامی که به خط چشم رنگی عادت کردید میتوانید پا از حریم امن خود بیرون بگذارید و ریمل رنگی را نیز امتحان کنید. زمانی که شجاع تر شدید خط چشم سرمه ای را با ریمل ابی امتحان کنید تا ظاهری شگفت‎‌اور داشته باشید.”

بهترین خط چشم های رنگی منتخب ارایشگران

انتخاب الکس ریدر: خط چشم اینک ارتیست از شیسیدو کجل به قیمت ۲۳ پوند برای ترسیم بهترین خط چشم بالی.

خط چشم روشن

خط چشم روشن

(تصویر خط چشم اینک ارتیست از شیسیدو کجل)

ریدر میگوید: ” این خط چشم در بهترین و خاص ترین رنگ ها ارائه میشود استفاده از ان بسیار راحت است و به طور مساوی بر روی چشم کشیده میشود. دو سر دارد. در یک سمت خود خط چشم است و در سمت دیگر تراش و اسفنج قرار دارد. محصول ادعا میکند که تا ۱۲ ساعت دوام دارد و ضداب است. به طور یقین دوام بالایی دارد و استفاده های مختلفی دارد. من دوست دارم که خط چشم را بروی خط مژه اعمال کنم و سپس با اسفنج ضربه بزنم تا حالتی محو بگیرد. از تراش استفاده میکنم تا خطوطی دقیق و تمیز رسم بکنم و اینگونه خط چشم بالی زیبایی میکشم.”

خط چشم روشن

خط چشم روشن

“نوک تیز این خط چشم که در رنگ های متفاوتی تولید میشود به شاخص تر کردن چشم کمک میکند. یک سر فوق العاده انعطاف پذیر دارد که باعث میشود ترسیم کردن خط راحت شود. تنها با یک بار اعمال کردن محصول، خط چشم بسیار پررنگی خواهید داشت. فرمولاسیون ضد‌ اب مداوم خط چشم باعث میشود که برای پلک های افتاده و یا پلک های چرب مناسب باشد. این محصول برای خطوط و شکل های گرافیکی بهترین است. ”

خط چشم روشن

خط چشم روشن

“من عاشق خط چشم ژلی هستم. بسیار پرنگ و راحت برای استفاده هستند و به نظر من فرمولاسیون انها بسیار مقاوم با دوام بالاست. خط چشم اینگلات محصولی فوق‌العاده است که در مقابل اب و پاک شدن مقاومت میکند و ادعا میکند که همه کاری میشود با ان انجام داد و من کاملا موافق هستم”

“اعمال کردن محصول با براش بسیار نازک یا زاویه دار باعث میشود که فقط با استفاده از حجم کمی از مواد در یک مرحله خط کشیدن رنگ بسیار پررنگی داشته باشید. من این محصول را برای کسانی که پلک افتاده، پلک چرب و یا چین و چروک اطراف پوستشان دارند پیشنهاد میکنم زیرا دوام بالایی دارد و میتواند خطوط گرافیکی نیز ترسیم کند و اگر خواستید میتوانید با یک براش مداد خط را محو کنید و نگران پخش شدن رنگ به جاهای دیگر نباشید.”

ناتالی النی این محصول را دوست دارد:

خط چشم روشن

خط چشم روشن

“این پالت ها رنگدانه های قوی‌ دارند. پینشهاد من این است که براش خود را خیس کنید و از اینها به عنوان خط چشم استفاده کنید. همچنین خوب است بدانید استفاده از محصولی که رنگی بسیار پررنگ دارد به شما اطمینان میدهد که بر روی هر رنگ پوستی خوب میشود. استفاده از هر رنگ کمرنگ و محو شونده، بسیار بی روح جلوه میکند، چه پوست روشن داشته باشید چه پوست تیره. ”

خط چشم روشن

خط چشم روشن

“این محصول ظاهری پر شهامت میسازد. از بال بیرونی شروع کنید و حرکت خود را ترسیم کنید، سپس از گوشه های داخلی چشم شروع کنید و به تدریج شکل خط چشم خود را به هم متصل کنید تا در مرکز به هم برسند. در حال حاضر من عاشق رنگ ابی اقیانوسی هستم. ”

خط چشم روشن

خط چشم روشن

“این محصول تا ابد دوام میاورد پس اگر میخواهید خط چشم را محو کنید باید سریع عمل کنید. ایا یک هک سریع برای اعمال خط چشم میخواهید؟ یک برس زاویه کوچک آماده داشته باشید تا انتهای ضربه شما را به یک خط دقیق تبدیل کند.”

عشق آرایش ، خط چشم روشن و زیبا

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع، مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *