آرایش جدید، آرایش ساده،آرایش صورت، آرایش چشم
0

چیکار کنیم سایه چشم پخش نشه و جلوگیری از ریزش سایه چشم

چیکار کنیم سایه چشم پخش نشه و جلوگیری از ریزش سایه چشم

چیکار کنیم سایه چشم پخش نشه و جلوگیری از ریزش سایه چشم

چیکار کنیم سایه چشم پخش نشه و جلوگیری از ریزش سایه چشم

چیکار کنیم سایه چشم پخش نشه و جلوگیری از ریزش سایه چشم9  نکته برای جلوگیری از لایه لایه شدن سایه چشم، طبق نظرات آرایشگران

سایه چشم لایه لایه شده چیزی است که تقریباً هر دوستدار آرایش با آن مواجه شده است. آرایشگر مشهور رنه لویز توضیح می‌دهد: «پلک‌های چرب رایج‌ترین دلیل چروک شدن سایه چشم هستند، زیرا روغن پلک‌های شما با سایه مخلوط می‌شود و باعث می‌شود که آن اطراف سر بخورد و بریزد. اما این تنها دلیل نیست. تالیا سیچ، هنرمند حرفه‌ای آناستازیا بورلی هیلز می‌گوید: «شکل چشم‌ها، مانند مونولید یا چشم‌های کلاه‌دار نیز می‌تواند بر ماندگاری سایه چشم تأثیر بگذارد. خوشبختانه، راه حل ها و مراحل ساده ای وجود دارند که می توانید برای حفظ آرایش چشم خود انجام دهید. در ادامه با 9 راه برای جلوگیری از لایه لایه شدن سایه چشم خود و چیکار کنیم سایه چشم پخش نشه و جلوگیری از ریزش سایه چشم مستقیماً از Loiz و Cich بخوانید.

عشق 6 دلیل مهم برای عدم ماندگاری آرایش

01 از 09

پوست خود را درست آماده کنید – چیکار کنیم سایه چشم پخش نشه

Cich می گوید که کلید جلوگیری از لایه لایه شدن و ریزش سایه چشم، در آماده سازی مناسب نهفته است. او توضیح می دهد: “شما می خواهید با پوست تمیز و خشک شروع کنید.” “برای پلک های چرب، من یک پرایمر واقعی سایه چشم را در مقابل کانسیلر یا کرم پودر توصیه می کنم. بیشتر پرایمرها تا سطح مات خشک می شوند که برای پوست های چرب ایده آل است.”

او ادامه می‌دهد: «اگر پوست چرب دارید، پایه‌های نرم‌کننده‌تر مانند کانسیلر یا کرم پودر باید با پودر ست شوند. به خاطر داشته باشید که هر قدر کمتر باشد بهتر است». همچنین استفاده از پرایمرهای با ماندگاری طولانی، ضد لک و ضد آب به جلوگیری از حرکت آرایش چشم شما کمک می کند.

 

02 از 09

از پرایمر سایه چشم گیرا استفاده کنید – چیکار کنیم سایه چشم پخش نشه

Cich می گوید: پرایمرها یک بوم صاف و تمیز ایجاد می کنند که سایه چشم را به پوست می چسباند تا بیشترین شادابی و بازده را داشته باشد. اساساً سایه چشم را روی پوست می‌گیرد و آن را برای استفاده در تمام روز در جای خود فیکس می‌کند. و استفاده صحیح از آن به عملکرد بهتر آن کمک می کند. لویز توصیه می کند: «پرایمر سایه چشم را با انگشت تمیز یا برس آرایشی سایه چشم بزنید. یک لایه نازک روی پلک ها بمالید و مخلوط کنید. مطمئن شوید که تمام ناحیه [محلی که] سایه چشم می زنید با پرایمر چشم پوشیده شده باشد. با استفاده از پرایمر از خط مژه تا استخوان ابرو، آن را یکدست کنید. E.l.f. پرایمر پاور گریپ لوازم آرایشی، آرایش من را تازه و پوست من را مرطوب نگه می دارد.

 

03 از 09

پرایمینگ با کانسیلر را امتحان کنید – چیکار کنیم سایه چشم پخش نشه

پرایمر سایه چشم ندارید؟ مشکلی نیست. کمی کانسیلر می تواند موثر باشد. لویز می‌گوید: استفاده از کانسیلر ضدآب نیز می‌تواند از لایه لایه شدن سایه چشم جلوگیری کند، اما اگر پلک‌های چرب‌تری دارید، پرایمر بهترین گزینه است.

اگر پلک های چرب دارید، سیچ توصیه می کند قبل از استفاده از سایه چشم، کانسیلر را با یک پودر شفاف ست کنید. کسانی که پوست متعادل یا خشکی دارند می توانند از کانسیلر تنها برای پرایم کردن استفاده کنند. او می‌گوید: «می‌توانید آن را مستقیماً با استفاده از کانسیلر روی پلک بمالید و آن را با برس یا اسفنج زیبایی ترکیب کنید. کانسیلر پوششی می دهد که به یکنواخت شدن هرگونه تغییر رنگ کمک می کند و در عین حال یک پایه ی صاف ایجاد می کند.

کانسیلرهایی که من توصیه می کنم عبارتند از کانسیلر Cle de Peau Beaute (75 دلار)، کانسیلر ضدآب ضد پیری با پوشش کامل IT Bye Bye Under Eye (29 دلار)، و کانسیلر کرمی درخشان از NARS (32 دلار). اینها را با یک برس کانسیلر روی کل پلک بزنید. با مقدار کمی شروع کنید و روی پلک پخش کنید، سپس بگذارید یک دقیقه یا بیشتر قبل از استفاده از سایه چشم در جای خود بماند.

 

04 از 09

مراقبت از پوست خود را نادیده نگیرید – چیکار کنیم سایه چشم پخش نشه

ممکن است در ظاهر منطقی نباشد، اما رعایت روال مراقبت از پوست در واقع می تواند به آرایش چشم شما کمک کند. سیچ می گوید: «آماده سازی پوست برای آرایش صاف و ماندگار مهم است. “آبرسانی و مرطوب کردن پلک ها کمک می کند تا مطمئن شوید که ناحیه پلک برای استفاده از سایه چشم آماده شده است. می توانید از هر کرم دور چشم یا مراقبت از پوستی که برای نوع پوست شما مناسب است استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که قبل از آرایش به آن زمان داده اید تا جذب شود.”

وقتی صحبت از مراقبت از پوست می شود که می تواند به جلوگیری از لایه لایه شدن سایه چشم کمک کند، لویز توصیه می کند به دنبال محصولاتی باشید که فاقد چربی و بافت مات هستند.

 

05 از 09

از پودر فیکس استفاده کنید

پودر فیکس می تواند با از بین بردن روغن قبل از استفاده از سایه چشم از چین و چروک جلوگیری کند. سیچ می‌گوید: «بهتر است برای تقویت چشم، کانسیلر با زیرسازی ترکیب شود. “پودر، کرم یا محصولات مایع را سفت می کند و آنها را در جای خود با روکشی صاف و مات فیکس می کند.” انتخاب محصول : “من عاشق استفاده از پودر سست آناستازیا بورلی هیلز هستم (38 دلار). شما می توانید از سایه شفاف برای همه رنگ های پوست یا سایه ای نزدیک به رنگ پوست خود استفاده کنید. این یک پودر فوق العاده ظریف است که روغن را جذب می کند و ظاهری بی عیب و نقص و مات به جا می گذارد. که به افزایش پوشش دهی آرایش شما کمک می کند.”

 

06 از 09

فرمول های خود را در نظر بگیرید

لویز هشدار می‌دهد: «پودرها و همچنین فرمول‌های کرم به پودر، کمتر لایه لایه  می‌شوند، اما با یک محصول سایه چشم خامه‌ای قطعا چروک خواهید داشت. سیچ توضیح می‌دهد که کرم‌ها و فرمول‌های مایع بیشتر مستعد چین‌خوردگی هستند، زیرا نرم‌کننده هستند. در این موارد، او به ما می‌گوید: «استفاده از هر محصول ضدآب، ضد لکه و ماندگاری به ایجاد زیرسازی بادوام برای سایه چشم کمک می‌کند. “گاهی اوقات، دوست دارم از خط چشم ضد آب برای ایجاد یک زیرسازی سفارشی با رنگ استفاده کنم. به عنوان مثال، اگر بخواهم یک سایه چشم دودی بکشم، خط چشم ضد آب آناستازیا بورلی هیلز Darkside (18 دلار) را روی خط مژه ها می زنم و روی پلک آنرا بلند می کنم. این یک پایه دودی به شما می دهد که پوشش و رنگ سایه را طولانی مدت نگه می دارد.

 

07 از 09

لایه بندی انواع مختلف سایه چشم

لازم نیست فقط به یک فرمول پایبند باشید – مخلوط کردن آنها در واقع می تواند به افزایش قدرت ماندگاری کمک کند. لوئیز می گوید: «لایه بندی عالی است. برای جلوگیری از چروک شدن، توصیه می‌کنم از مداد شمعی با سایه چشم مایع استفاده کنید. مداد شمعی کرمی هستند و به زیبایی روی پلک می‌چرخند و مانند سایه‌های مایع، بی‌نقص روی پلک قرار می‌گیرند. مداد رنگی سایه چشم Glaze Dual-Ended Eyeshadow از Iconic London (30 دلار) مورد علاقه من است زیرا بسیار زیبا هستند و در رنگ های مختلف وجود دارند. آنها دو سر هستند، یک مداد رنگی سایه چشم در یک طرف و سایه چشم مایع در طرف دیگر. اینها بخش های اصلی در کیت حرفه ای من هستند.”

Cich توصیه می کند که ابتدا با روکش های مات شروع کنید. او می‌گوید: «این نه تنها به سرعت ابعاد را افزایش می‌دهد، بلکه به فیکس شدن پرداخت های متالیک نیز اگر پوستتان چرب باشد کمک می کند.

 

08 از 09

از ابزارهای مناسب استفاده کنید

Cich به ما می گوید: «براش ها به نوع فرمولی که استفاده می کنید و اولویت های شخصی شما بستگی دارد. “براش ها به شکل دقیق و کنترل شده کمک می کنند. براش های کانسیلر مصنوعی کوچک و مسطح برای اعمال روی پلک و استخوان ابرو عالی موثر هستند. براش های کرکی برای ترکیب و پخش ایده آل هستند. شما همچنین می توانید با استفاده از یک اسفنج زیبایی بلند کنید. من عاشق براش Anastasia Beverly Hills #18 (18 دلار) و A26 Pro Brush (26 دلار) برای استفاده و ترکیب پرایمر هستم.”

استفاده از انگشتان برای استفاده از محصولات به جای براش آرایش خوب است، اما مطمئن شوید که آنها تمیز و بدون چربی هستند. لوئیز هشدار می دهد: «این روغن می تواند باعث چروک شدن شود و بر نحوه پوشش سایه تأثیر بگذارد.

 

09 از 09

مطمئن شوید که کار را با اسپری فیکس تمام می کنید

آنها فقط برای فیکس کردن زیرسازی نیستند: اسپری های فیکس کننده را می توان برای آرایش چشم نیز استفاده کرد. اما ابتدا، ” اطمینان حاصل کنید که فرمول برای چشم ها بی خطر است.” “یکی از نکات حرفه ای مورد علاقه من این است که پس از برداشتن سایه چشم، براش را با اسپری تنظیم کننده اسپری کنید. این کار سایه چشم شما را تقویت می کند و شدت و بازدهی بیشتری به شما می دهد. همچنین برای ایجاد یک جلوه فویلی با روکش های فلزی عالی است.” لوئیز توصیه می کند پس از فیکس کردن آرایش، دوباره روی اسپری فیکس اسپری کنید تا آرایش در جای خود ثابت شود.

بیشتر بخوانید

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع، مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *