آرایش جدید، آرایش ساده،آرایش صورت، آرایش چشم
0

عشق مژه فر زیبا و ترفندهای فر کردن مژه

عشق مژه فر زیبا و ترفندهای فر کردن مژه

عشق مژه فر زیبا و ترفندهای فر کردن مژه. از آرایشگر زیبایی بپرسید: چطور مژه های خود را فر نگه دارید. با این نکات تایید شده آرایشگر، فر مژه خود را قوی نگه دارید.

عشق مژه فر زیبا و ترفندهای فر کردن مژه

عشق مژه فر زیبا و ترفندهای فر کردن مژه

Love beautiful curling eyelashes and eyelash curling tricks

از ویراستار زیبایی بپرسید: چطور مژه های خود را فر نگه دارید

با این نکات تایید شده آرایشگر، فر مژه خود را قوی نگه دارید.

آیا تا به حال خواسته اید که بدانید چه چیزی در مغز یک ویراستار زیبایی می گذرد؟ یا توصیه های مربوط به محصولات زیبایی را از کسی که همه آنها را امتحان کرده دریافت کنید؟

بیشتر بدانید:

صفحه آرایش

آرایش دخترانه ساده و تفاوت آن با آرایش زنانه

شما جای درست آمده اید. در مجموعه هفتگی ما، ویراستار زیبایی هانا هونگ به بزرگترین سؤالات مراقبت از پوست، مراقبت از مو، و آرایش شما پاسخ می دهد که همه توسط خوانندگان ارسال شده است. به منظور بهره مندی از فرصتی برای برجسته شدن، سوالات داغ زیبایی خود را در اینجا ارسال کنید.

عشق مژه فر زیبا و ترفندهای فر کردن مژه

عشق مژه فر زیبا و ترفندهای فر کردن مژه

سوال خواننده: من همیشه به مژه های پر افتخار می کردم، اما در چند سال اخیر متوجه شدم که آنها دیگر بیش از یک ساعت فر نمی مانند. پیشنهادی دارید؟ – روبرتا مونتس

فر کردن مژه ها در خانه آن هم فقط در چند ثانیه کار نسبتاً ساده ای است، اما حفظ این فر برای بیش از چند دقیقه خود یک چالش است. متأسفانه، ممکن است برای چیزی که نسبتاً خطاناپذیر و ساده به نظر می رسد، مرتکب اشتباهات زیادی شوید.

اگر مژه های شما قبل از اتمام روز حالت خود را از دست داد، بررسی کنید که از آیا فر کننده مناسب استفاده می کنید یا خیر.  فرم‌های چشم افراد با یکدیگر متفاوت هستند، بنابراین فر مژه‌ای که برای یک نفر خوب کار می‌کند ممکن است برای دیگری کارایی نداشته باشد.

شما قصد دارید تا روی یک فر مژه با کیفیت خوب متناسب با فرم چشم خود سرمایه گذاری کنید. به عنوان یک قانون کلی، باید به طور یکنواخت بدون نیشگون گرفتن یا گیرکردن در ریشه مژه قرار بگیرد.

عامل مهم دیگر: پد فرمژه شما. به گفته اومایا رمزی، آرایشگر مشهور و موسس Omayma Skin، این پد ، بسته به تعداد دفعات استفاده از آن، باید هر 4 تا 6 ماه یکبار تعویض شود. در غیر این صورت، پد می تواند تراکم خود را از دست بدهد که باعث کارایی کمتر فرمژه  می شود.

اما مطمئناً داشتن ابزار مناسب تنها نیمی از کار است. در مورد نیمه دیگر یعنی مهارت در روش صحیح فر کردن، از رمزی خواستیم بهترین تکنیک را برای فر کردن مژه های شما با حداکثر قدرت ماندگاری ارائه دهد. (و تا انتها منتظر چند تکنیک اضافی باشید که می توانید استفاده کنید.)

عشق مژه فر زیبا و ترفندهای فر کردن مژه

عشق مژه فر زیبا و ترفندهای فر کردن مژه

چطور در تمام روز فر مژه های خود را حفظ کنیم

فرمژه را بردارید و تا جایی که می توانید بدون نیشگون گرفتن پوست آن را در پایه خط مژه خود قرار دهید. از آنجا، گیره را پایین بیاورید و حداقل 20 ثانیه نگه دارید. فر کردن مژه‌ها قبل از زدن ریمل بسیار مهم است، زیرا فر کردن مژه‌ها می‌تواند باعث ایجاد خط مرزی یا بدتر از آن آسیب به مژه‌ها شود.

مژه را تا نیمه به سمت بالا حرکت دهید و یک بار دیگر آن را فر کنید و آن را به مدت 20 ثانیه دیگر در حالت گیره نگه دارید. پس از رها کردن، 2 تا 3 بار دیگر فشار دهید تا حالت دهی خوب انجام شود.

هنگامی که فر ایجاد شد، یک فرمژه گرم بردارید و آن را روی مژه های خود فشار دهید تا محکم شود. مانند اتوی فر، کمی گرما می تواند به فرم دهی بهتر موهای مژه شما کمک کند تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

رمزی می‌گوید: “برای مژه‌های افتاده”، فر گرم واقعاً در طول روز ماندگاری بیشتری  به مژه‌ها  می‌دهد. مطمئن شوید که این مرحله بعد از فر کردن با دستگاه فر مکانیکی اما قبل از استفاده از ریمل انجام می شود.

با مصرف یک ریمل ضد آب (به گفته رمزی، فرمول های ضدآب خشک تر هستند و در نتیجه فر را بهتر نگه می دارند)، اپلیکاتور را در ریشه مژه های خود تکان دهید و به سرعت به سمت بالا بکشید.

استفاده از پایه مژه باعث ایجاد اثر لیفتینگ بیشتری شده و به شما این امکان را می دهد که بخش زیادی از محصول در پایین مژه های شما قرار گیرد تا مژه های شما در نتیجه استفاده از محصول سنگین نشوند.

بیشتر یا کمتر از 2 لایه ریمل نزنید. شما می خواهید که ضخامت پوشش ریمل به اندازه ای باشد که فر را نگه دارد، اما نه آنقدر ضخیم که مژه‌هایتان را سنگین کند و باعث ریزش فر شود.

ترفندهای فر کردن مژه

اگر قصد دارید مسافتی طولانی را طی کنید، یا اگر میخواهید که مطمئن شوید فر مژه هایتان برای مدت طولانی تری باقی می ماند، رمزی می‌گوید چند حرکت اضافی وجود دارد که می‌تواند کمک کند.

1. قبل از خواب از سرم مژه استفاده کرده و مژه های خود را فر کنید.

این یک بازی طولانی است، اما بسیاری از کارشناسان می گویند که می تواند در طول زمان تفاوت چشمگیری ایجاد کند. رمزی می گوید: “اکثر مردم صبح ها قبل از روز مژه های خود را فر می کنند، اما بیشترین ترمیم و رشد مژه ها در هنگام خواب اتفاق می افتد. “

به این فکر کنید که مژه های خود را بگونه ای عادت دهید که بصورت فر رشد کنند. من از سرم مژه به عنوان بخشی از روتین شبانه خود استفاده می کنم و بعد از آن قبل از خواب مژه هایم را فر می کنم. بعد از اینکه این کار را به طور منظم شروع کردم، مژه هایم دچار تغییر باور نکردنی شدند.”

2. حرفه ای کار کنید

اگر قصد ایجاد تفاوتی فوری دارید لیفت مژه مانند یک ترمیم حرفه ای برای مژه های شماست و قیمت آن (از 75 تا 150 دلار) می تواند ارزشمند باشد.

این فرآیند با مشاوره با آرایشگر شما شروع می شود و پس از رسیدن به اهداف شما (مثلاً اگر می خواهید مژه ها به بالا کشیده شوند یا پخش شوند)، آنها از درمان شیمیایی کراتینه استفاده خواهند کرد که حدود 30 دقیقه تا یک ساعت زمان می برد.

رمزی می گوید، در حالی که این کار کاملاً دائمی نیست، نتایج می تواند بین 8 تا 12 هفته دوام داشته باشد، بنابراین مطمئن شوید که در مورد آرایشگر مژه خود تحقیق کرده و نمونه هایی از کار آنها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که نتیجه نهایی همان چیزی است که می خواهید.

گروه آرایش و  مطالعه بیشتر

 

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع، مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *