آرایش جدید، آرایش ساده،آرایش صورت، آرایش چشم
0

کانسیلر ساندویچی طبیعی ترین راه برای پوشاندن آکنه است

کانسیلر ساندویچی طبیعی ترین راه برای پوشاندن آکنه است

کانسیلر ساندویچی طبیعی ترین راه برای پوشاندن آکنه است. آرایشگر وینسنت فورد فوت و فن آنرا فاش می کند. با ما برای نحوه پوشاندن آکنه با آرایش، همراه باشید.

کانسیلر ساندویچی طبیعی ترین راه برای پوشاندن آکنه است

کانسیلر ساندویچی طبیعی ترین راه برای پوشاندن آکنه است

لک ها مخصوصا در مراسم حساس خیلی خسته کننده هستند. اگر به دنبال این هستید که چگونه آکنه را با آرایش بپوشانید اما همچنان می خواهید پوست تان طبیعی به نظر برسد، وقت آن رسیده است که روش ” ساندویچ کردن کانسیلر ” را یاد بگیرید.

سایت عشق آرایش 

به گفته وینسنت فورد ، هنرمند آرایش ، ساندویچ کانسیلر دقیقاً همان چیزی است که از نام آن پیداست. او می گوید: «ساندویچ کانسیلر تکنیکی است که در آن فونداسیون بین دو لایه کانسیلر قرار می گیرد. این نه تنها به پوشاندن عیوب کمک می کند، بلکه ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به کانسیلری که فقط روی فونداسیون استفاده می شود، دارد.

این روش برای پوشاندن آکنه با آرایش ممکن است بسیار ساده به نظر برسد، اما استفاده از محصولات مناسب بسیار مهم است. فورد می‌گوید: با یک کانسیلر کرم مخلوط با یک اصلاح‌کننده رنگ شروع کنید تا از شر قرمزی، پرپیگمانتاسیون یا سایر نگرانی‌های رنگی خلاص شوید. اگر مطمئن نیستید که چگونه رنگ اصلاح کننده رنگ مناسب برای رنگ پوست خود را انتخاب کنید، فورد دستورالعمل های مفیدی دارد.

او می‌گوید: «سایه‌های اصلاح‌کننده رنگ باید بر اساس نگرانی‌های پوستی انتخاب شوند. اگر منصف هستید و قرمزی بیشتری برای پوشاندن دارید، یک اصلاح کننده رنگ سبز یا نعنایی را انتخاب کنید. مناطق بنفش را می توان با استفاده از یک اصلاح کننده زرد خنثی کرد. برای رنگ پوست های متوسط ​​که نواحی تیره تری دارند، یک اصلاح کننده بر پایه هلو را انتخاب کنید. رنگ پوست های عمیق تر از اصلاح کننده های نارنجی و قرمز برای پنهان کردن هایپرپیگمانتاسیون سود می برند.

برای دقیق ترین تطابق، او چرخ اصلاح کننده رنگ بن نای را توصیه می کند که دارای شش سایه اصلاحی مختلف است. او می‌گوید: «هر رنگی که برای همه رنگ‌های پوست لازم است را دارد.

فورد برای داشتن پوششی شبیه پوست، استفاده از کانسیلر آبرسان با پوشش قابل ساخت را پیشنهاد می کند. او می‌گوید: «مطلب من برای این تکنیک، کانسیلر کامل مات نارس سافت است . ترکیبی عالی از پوشش با پوشش طبیعی مات را دارد. پس از اینکه کانسیلر و اصلاح کننده رنگ خود را با هم مخلوط کردید، محصول را با یک برس کانسیلر متراکم و با حرکات خفیف ملایم بمالید.

کانسیلر کامل مات سافت نارس

برای وسط ساندویچ، یک فونداسیون مات را روی قسمت های اصلاح شده فشار دهید. فورد از کف دست خود استفاده می کند تا محصول را به آرامی روی پوست فشار دهد. فورد می‌گوید: «مطمئن شوید که سوایپ نکنید تا هیچ یک از لایه اول جابه‌جا نشود. فونداسیون مات مورد علاقه من Fenty Pro Filt’r Foundation ، YSL All Hours Foundation و Lancome Teint Idole Foundation هستند .

فونداسیون مایع مات نرم Fenty Beauty Pro Filt’r

Yves Saint Laurent All Hours Luminous Natural Matte Foundation 24H Longwear SPF 30

Lancôme Teint Idole Ultra 24H Long Wear Mate Foundation 2K

ساندویچ را با استفاده از یک لایه دیگر از کانسیلر به پایان برسانید، اما فقط برای مناطقی که هنوز در حال مشاهده هستند. یک بار دیگر، مطمئن شوید که از حرکت فشار دادن یا ضربه زدن با انگشت یا برس کانسیلر خود استفاده می کنید.

در نهایت، آرایش را طوری تنظیم کنید که مطمئن شوید پوشش شما در تمام روز ماندگار است. برای جلوگیری از ظاهر کیک، فورد روش خاصی را برای استفاده از اسپری و پودر دارد. او می‌گوید: «من دوست دارم قبل از استفاده از یک پودر شل، یک پفک پودری را با یک اسپری تنظیم‌کننده اسپری کنم، زیرا به جلوگیری از چسبیدن پودر به کانسیلر کمک می‌کند. من MAC Fix+ یا اسپری تنظیم کننده بدون عیب ایربراش شارلوت تیلبری را دوست دارم . حتماً پودری را انتخاب کنید که آبرسانی بیشتری برای این تکنیک داشته باشد، مانند پودر هیالورونیک هیالورونیک بای تری 8A یا پودر تنظیم کننده شل انعکاس نور نارس. ”

MAC Cosmetics Mini MAC Fix+ Prime

اسپری تنظیم کننده بدون عیب ایربراش شارلوت تیلبری

 Terry Hyaluronic Hydra-Powder 8HA

پودر تنظیم کننده فشرده با بازتاب نور NARS

پودر تنظیم کننده پرس انعکاس نور نارس

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع، مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *