آرایش جدید، آرایش ساده،آرایش صورت، آرایش چشم
0

محکومیت نانسی گونزالس طراح کیف لاکچری

محکومیت نانسی گونزالس طراح کیف لاکچری

محکومیت نانسی گونزالس طراح کیف لاکچری! طراح کیف دستی لوکس برای ستارگان، که کیف های ساخته شده از مار پیتون را قاچاق می کرد، زندانی شد.

نانسی گونزالس کیف های دستی ساخته است که توسط یک سری از افراد مشهور استفاده می شود، اما به طور غیرقانونی از زادگاهش کلمبیا به ایالات متحده قاچاق کرده است.

محکومیت نانسی گونزالس طراح کیف لاکچری

محکومیت نانسی گونزالس طراح کیف لاکچری

تحت مراقبت: نانسی گونزالس طراح مد کلمبیایی در ماه اوت دستگیر شد

سایت عشق آرایش 

یک طراح کیف دستی لوکس به دلیل قاچاق کیف های ساخته شده از پوست خزندگان محافظت شده زندانی شد .

نانسی گونزالس، 71 ساله، که کیف های دستی ویکتوریا بکهام ، بریتنی اسپیرز و اعضای بازیگران Sex and the City را ساخته است ، به واردات غیرقانونی کیف های ساخته شده از کایمان ها و پیتون ها به ایالات متحده از زادگاهش کلمبیا اعتراف کرد .

مقامات می گویند که از فوریه 2016 تا آوریل 2019، گونزالس دوستان، خانواده و کارمندان خود را برای حمل این چمدان ها به ارزش 2 میلیون دلار در خطوط هوایی مسافربری استخدام کرد و سپس آنها را به نمایشگاه خود در نیویورک فرستاد. گفته می‌شود که آنها در رویدادهای مد به نمایش گذاشته شده و در فروشگاه‌های لوکس فروخته شده‌اند.

گونزالس که در سال 2022 در کالی، کلمبیا دستگیر و سپس به ایالات متحده تحویل داده شد، به دلیل نقض قوانین حیات وحش ایالات متحده در دادگاه فدرال در میامی به 18 ماه محکوم شد.

هم کلمبیا و هم ایالات متحده کنوانسیون تجارت بین المللی گونه های جانوران و گیاهان وحشی در خطر انقراض (CITES) را امضا کرده اند که از خزندگان محافظت می کند.

تجارت خزندگان ممنوع نیست، اما به شدت تحت قوانین CITES کنترل می شود. گونزالس مجوزهای واردات مورد نیاز توسط رگولاتورها را رعایت نکرد.

محکومیت نانسی گونزالس طراح کیف لاکچری

محکومیت نانسی گونزالس طراح کیف لاکچری

مشاهده افراد مشهور در نیویورک – 5 دسامبر 2008

برند لوکس: کریس جنر و ویکتوریا بکهام از جمله افراد مشهوری بودند که کیف های نانسی گونزالس را در دست داشتند.

ادوارد گریس، از اداره خدمات و حیات وحش ایالات متحده، گفت: «این تحقیقات یک طرح چند ساله را کشف کرد که شامل پیک‌های پولی بود که کیف‌های دستی اعلام‌نشده‌ای از پوست خزندگان محافظت‌شده توسط CITES را به ایالات متحده قاچاق می‌کردند تا هزاران دلار فروخته شوند.

او افزود: «این سرویس به دنبال عدالت برای گونه‌های حفاظت‌شده که برای سود بهره‌برداری می‌شوند ادامه خواهد داد و ما کسانی را که به دنبال دور زدن کنترل‌های بین‌المللی به منظور تنظیم تجارت پایدارشان هستند، پاسخگو خواهیم بود».

وکلای گونزالس به دنبال نرم‌افزاری برای طراح مشهور بودند و سفر او را به‌عنوان یک مادر مجرد مطلقه دو فرزند توصیف کردند که کمربندهایی را روی یک چرخ خیاطی خانگی در کالی برای دوستان طراحی کرد و تبدیل به نماد مد شد که از شرکت‌هایی مانند دیور، پرادا و گوچی پیشی گرفت.

وکلای دادگستری گفتند که این طراح قبلاً تاوان جنایات خود را پرداخت کرده است. شرکت کلمبیایی او که زمانی 300 کارمند عمدتا زن را استخدام می کرد، اعلام ورشکستگی کرد و پس از دستگیری او فعالیت خود را متوقف کرد. گونزالس در دادگاه گفت: از ته قلبم از ایالات متحده آمریکا عذرخواهی می کنم.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع، مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *