آرایش جدید، آرایش ساده،آرایش صورت، آرایش چشم
0

آنیا تیلور جوی با مانیکور فرانسوی «سوخته» کمال واقعی گرانج است

آنیا تیلور جوی با مانیکور فرانسوی

آنیا تیلور جوی با مانیکور فرانسوی «سوخته» کمال واقعی گرانج است. یک مانی بهاری غیرمنتظره. هیجان‌انگیزترین اتفاقی که اخیراً برای استایل فرش قرمز افتاده است، بدون شک دیدن بازیگران به سبک شخصیت‌هایشان است.

آنیا تیلور جوی با مانیکور فرانسوی

آنیا تیلور جوی با مانیکور فرانسوی

آنیا تیلور جوی با لباس مشکی

@GREGORYRUSSELLHAIR /اینستاگرام

 تور مطبوعاتی باربی مارگو رابی ، همراه با ظاهر فرش Zendaya’s Dune و Challengers به ​​ترتیب به ذهن متبادر می شود . چه کسی آخرین سلبریتی که شخصیت اصلی را امتحان کرده است؟ آنیا تیلور جوی . این بازیگر با جدیدترین ظاهر خود برای تبلیغ جدیدترین فیلمش، Furiosa: A Mad Max Saga در سینماکن در لاس وگاس، گرانج کاملی را به نمایش گذاشت.

پیشنهاد برای مطالعه : سلبریتی ها

شايعات در مورد کیت میدلتون

رونمایی پارسا پیروزفر از همسر خارجی اش با عشق و عاشقی!

سعید راد و رونمایی از عشقش به نوش آفرین + عکس

این بازیگر ظاهری کاملا مشکی از مجموعه پاییز/زمستان 2024 لودویک د سنت سرنین پوشیده بود که شبیه کمربندهای دهه 2010 بود (شما آنهایی را که به دور او پیچیده شده بود تا یک لباس مینی تند ایجاد کند. او لباس خود را با یک جفت کفش رکابی مشکی ست کرد. در حالی که شکی وجود ندارد که لباس او در آن روزگار به Tumblr معروف بود، ما می‌توانیم استدلال کنیم که مانیکور فرانسوی «سوخته» او توسط هنرمند ناخن کیم ترونگ ، گیلاسی است که در ظاهر او الهام گرفته از علمی تخیلی است.

آنیا تیلور جوی با مانیکور فرانسوی

آنیا تیلور جوی با مانیکور فرانسوی

آنیا تیلور جوی با لباس چرمی

گیب گینزبرگ/گتی ایماژ

در عکس ها به سختی می توان دید واضحی به مانیکور او داشت. با این حال، ناخن های بادامی شکل او دارای یک پایه برهنه واقعی است که به نظر می رسد به نوک فرانسوی مات مشکی پر شده است . اگر دقت کنید، می توانید یک خط قرمز نازک بین پایه و نوک آن را ببینید که به نظر می رسد ناخن های او توسط شعله آویزان شده است.

آنیا تیلور جوی با مانیکور فرانسوی

آنیا تیلور جوی با مانیکور فرانسوی

آنیا تیلور جوی در حال نمایش مانیکور فرانسوی “سوخته” خود

آلبرتو ای. رودریگز/گتی ایماژ برای CINEMACON

حتی بدون جزئیات “سوخته”، نوک های کمی لکه دار به ظاهر کلی او که انجام نشده و در عین حال آماده فرش قرمز است اضافه شده است. ما امسال شاهد بازگشت آرایش گرانج در انواع مختلف بوده ایم – از خط چشم گرفته تا ابروهای باریک و پلک های تیره. تیلور جوی معمولاً به ظاهری زنانه و اثیری پایبند است، بنابراین دیدن او برای این کاراکتر جالب است.

آنیا تیلور جوی با مانیکور فرانسوی

آنیا تیلور جوی در حال نمایش مانیکور فرانسوی مشکی و قرمز خود

گیب گینزبرگ/گتی ایماژ

آرایشگر او، گریگوری راسل، با موهای بلوند دکلره شده (تقریباً سفید) یک گره به سبک پام اندرسون به او داد. برای آرایش، MUA Georgie Eisdell یک چشم دودی با ابروهای دراماتیک و یک لب قهوه ای اضافه کرد. رگه هایی از صورتی به آرامی روی گونه هایش خال خالی کرده بود تا ظاهری دودی و مات داشته باشد.

تیلور جوی این ظاهر را در اینستاگرام خود با عنوان “Vroommmmm. از @cinemacon بسیار سپاسگزاریم که به ما کمک کردید خود را به این سبک راه اندازی کنیم. به یک سفر فوق العاده در پیش رو.» به ما اهمیت ندهید، فقط به سالن بروید تا ظاهر او را دوباره خلق کنید!

آنیا-ژوزفین ماری تیلور-جوی (انگلیسی: Anya-Josephine Marie Taylor-Joy؛ زادهٔ ۱۶ آوریل ۱۹۹۶) یک بازیگر است. او افتخارات گوناگونی شامل یک جایزهٔ گلدن گلوب و یک جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم برنده شده‌است و علاوه بر این نامزد یک جایزهٔ از بفتا و امی پرایم‌تایم بوده‌است.

تیلور-جوی در شانزده سالگی مدرسه را ترک کرد تا حرفهٔ بازیگری را دنبال کند. پس از ایفای چند نقش کوتاه در تلویزیون، او نخستین نقش سینمایی خود را با بازی در فیلم ترسناک تحسین‌شدهٔ جادوگر (۲۰۱۵) به دست آورد. او سپس در فیلم ترسناک شکافته (۲۰۱۶) و دنبالهٔ آن، شیشه (۲۰۱۹) و نیز کمدی سیاه تروبردز (۲۰۱۷) ایفای نقش کرد و در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۷ برندهٔ جایزه شوپارد شد.

تیلور-جوی در فصل پنجم و ششم سریال تلویزیونی درام جنایی پیکی بلایندرز (۲۰۱۹–۲۰۲۲) ظاهر شد و در درام تاریخی اما (۲۰۲۰) نقش اما وودهاوس را ایفا کرد که برای آن نامزد گلدن گلوب شد. همچنین در سال ۲۰۲۰، او برای بازی در نقش بث هارمون در مینی‌سریال گامبی وزیر (۲۰۲۰) از شبکهٔ نتفلیکس مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و جوایز متعددی از جمله یک گلدن گلوب به دست آورد. تیلور-جوی از آن زمان در فیلم‌های دیشب در سوهو (۲۰۲۱)، مرد شمالی (۲۰۲۲)، صورت‌غذا (۲۰۲۲) و فیلم برادران سوپر ماریو (۲۰۲۳) به ایفای نقش پرداخت.

مطالعه بیشتر

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع، مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *